Die van robert half vind ik wel een goede. (Is wel enkel voor finance profielen)Zijn er nog recente loonstudies uitgevoerd ( a la salariskompas)? Kwestie van effectief te kunnen bench marken. Steeds als ik hier kijk voel ik mij slecht![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van robert half vind ik wel een goede. (Is wel enkel voor finance profielen)Zijn er nog recente loonstudies uitgevoerd ( a la salariskompas)? Kwestie van effectief te kunnen bench marken. Steeds als ik hier kijk voel ik mij slecht![]()
Bedankt voor de tip. Ik zit blijkbaar onder de mediaan te werken.Die van robert half vind ik wel een goede. (Is wel enkel voor finance profielen)
Ik stel mij ferm vragen bij die Robert Half guide hoor. Ik zou ook minstens 1000€ bij moeten hebben, en extralegale voordelen blijven ze ook maar vaag over.Bedankt voor de tip. Ik zit blijkbaar onder de mediaan te werken.
Ik vind ze ook wel erg hoog liggen (ik zit in de treasury/corporate finance categorie). Voor een gemiddelde leeftijd van 50-55 kan ik er nog inkomen, maar dit is toch niet representatief voor 25-35 denk ik.Ik stel mij ferm vragen bij die Robert Half guide hoor. Ik zou ook minstens 1000€ bij moeten hebben, en extralegale voordelen blijven ze ook maar vaag over.
Terecht dat je je slecht voeltT er nog recente loonstudies uitgevoerd ( a la salariskompas)? Kwestie van effectief te kunnen bench marken. Steeds als ik hier kijk voel ik mij slecht![]()

Exact zelfde categorie voor mij, dus we kijken naar ‘t zelfdeIk vind ze ook wel erg hoog liggen (ik zit in de treasury/corporate finance categorie). Voor een gemiddelde leeftijd van 50-55 kan ik er nog inkomen, maar dit is toch niet representatief voor 25-35 denk ik.
. Ik verdien te weinig, dat is een feit, maar de gids vind ik zéér hoog.Ook voor IT profielen staar er lonen in die gids.Die van robert half vind ik wel een goede. (Is wel enkel voor finance profielen)
Bij mij klopt het redelijk goed (IT functie). Ik zit bijna pal op het 50e percentiel voor iemand met +/- 5 jaar ervaring. Waar je ergens op die band zit hangt ook sterk af van je extralegale voordelen. Zoals gezegd zijn die banden enkel je brutoloon, maar het bedrag van je nettovergoeding, bonus of een auto maken al veel verschil. Zelf heb ik bv. geen auto, dus als je €500 bruto eraf haalt, zit ik al dichter bij 25e percentiel.Ik stel mij ferm vragen bij die Robert Half guide hoor. Ik zou ook minstens 1000€ bij moeten hebben, en extralegale voordelen blijven ze ook maar vaag over.
Ik heb bij mijn jobwissel mijn oud & nieuw loon naar 4 vrienden (incl. 1 ex collega) gestuurd & die kunnen dan perfect vergelijken met wat zij hebben. Het leuke aan dit te bespreken met (ex-)collega's is dat die perfect weten wat uw skills zijn, in dezelfde sector zitten & kunnen vergelijken met hun nieuw bedrijf.Ik heb het al gezegd, 2000 netto=1800 netto voor Corona. Lonen moeten dringend met 200 netto omhoog, alles is duurder geworden en de lonen stijgen niet mee.Zijn er nog recente loonstudies uitgevoerd ( a la salariskompas)? Kwestie van effectief te kunnen bench marken. Steeds als ik hier kijk voel ik mij slecht![]()
Ik heb het al gezegd, 2000 netto=1800 netto voor Corona. Lonen moeten dringend met 200 netto omhoog, alles is duurder geworden en de lonen stijgen niet mee.
Strop met 4/5de te werken, dan is uw probleem opgelostIk heb het al gezegd, 2000 netto=1800 netto voor Corona. Lonen moeten dringend met 200 netto omhoog, alles is duurder geworden en de lonen stijgen niet mee.
.Heb ook wel het gevoel dat ze naar de hoge kant zijn maar zal ergens mss ook een beetje een verkoopstrategie zijn van hun. Het geeft wel ergens een richting wat je zou mogen verwachten.Ik vind ze ook wel erg hoog liggen (ik zit in de treasury/corporate finance categorie). Voor een gemiddelde leeftijd van 50-55 kan ik er nog inkomen, maar dit is toch niet representatief voor 25-35 denk ik.
Maar waarop is dit gebaseerd? Ik verbruik thuis wat meer en koop meer etenswaren door al het thuiswerk, maar ik doe dan ook geen geld meer op aan de lunch 's middags en gebruik de auto minder. Mijn indruk is eerder omgekeerd.Ik heb het al gezegd, 2000 netto=1800 netto voor Corona. Lonen moeten dringend met 200 netto omhoog, alles is duurder geworden en de lonen stijgen niet mee.
Maar waarop is dit gebaseerd? Ik verbruik thuis wat meer en koop meer etenswaren door al het thuiswerk, maar ik doe dan ook geen geld meer op aan de lunch 's middags en gebruik de auto minder. Mijn indruk is eerder omgekeerd.
Ik stel mij ferm vragen bij die Robert Half guide hoor. Ik zou ook minstens 1000€ bij moeten hebben, en extralegale voordelen blijven ze ook maar vaag over.
Goh ik vind die starterslonen zo ongewoon niet alsinds. Ik heb nog voor ik afgestudeerd ben een contract van 3200 bruto getekend en al mijn medestudenten zitten daar ook rond. Weliswaar in een ander vakgebied, maar misschien vergelijkbaat met IT.Ik vind ze ook wel erg hoog liggen (ik zit in de treasury/corporate finance categorie). Voor een gemiddelde leeftijd van 50-55 kan ik er nog inkomen, maar dit is toch niet representatief voor 25-35 denk ik.
Maar waarop is dit gebaseerd? Ik verbruik thuis wat meer en koop meer etenswaren door al het thuiswerk, maar ik doe dan ook geen geld meer op aan de lunch 's middags en gebruik de auto minder. Mijn indruk is eerder omgekeerd.
.
Hangt er wat vanaf e ... of je echt wilt vertrekken.Bij gebrek aan beter topic: via linkedn aanbod gekregen om bij een competitor te komen werken aan beter loon voor min of meer zelfde jobinhoud. Ben eens benieuwd. Heb in januari nog van huidige werkgever loonsverhoging gevraagd en gekregen (ongeveer 15% netto erop voortuitgegaan). Zou mooi zijn moest ik dit jaar nog eens vooruitgaan.
Hangt er wat vanaf e ... of je echt wilt vertrekken.
Ik krijg regelmatig headhunters aan de lijn of van die random recruiters op LinkedIn, maar ik ga er eigenlijk zelfs niet op in (dus kom nooit tot vragen hoeveel ze me zouden geven), maar het zou toch al serieus de moeite moeten zijn om mij te overtuigen om te switchen hoor.
Voor zo van die toestanden als 'het is 100 EUR netto extra' denk ik er nog niet aan.
Inhoudelijk goed zitten is sowieso een eerste.Hoe moet een verbetering er dan uitzien voor jou, eer je overstag zou willen gaan?
Wij zetten op ons gemeenschappelijke rekening evenveel als voor Corona en komen daar nog steeds mee toe. Dat is voor al het 'noodzakelijke' dus nee uw stelling klopt nietIk heb het al gezegd, 2000 netto=1800 netto voor Corona. Lonen moeten dringend met 200 netto omhoog, alles is duurder geworden en de lonen stijgen niet mee.