DogFacedGod
Well-known member
Leerkrachten, die de perceptie hebben van slecht betaald te zijn, volgen die dezelfde barema's van masters bij de overheid?
Dan hebben die toch weinig klagen me dunkt....
Nee, die hebben hun eigen barema's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leerkrachten, die de perceptie hebben van slecht betaald te zijn, volgen die dezelfde barema's van masters bij de overheid?
Als fabrieksarbeider ging ik hier (ofja op 9lives) destijds in 2014 ook mijn loon van 1350 - 1400 netto voor vooral nachtwerk en vroege shifts niet durven posten, het is hier het neusje van de zalm bij wijze van. Maar aan de andere kant, in mijn geval kan ik ook niet tegen mijn familie en vrienden heel eerlijk zijn over mijn loon, ik denk dat het voor velen zo is.... En ik begrijp je intenties, maar fuck that shit to be honest; ik leef al bij al nog steeds behoorlijk somber, maar ik moet nergens mee inzitten en ik heb mijn eigen woning ookal moet ik hier 1500 per maand er voor ophoesten na mijn relatiebreuk. Voldoening genoeg.In deze thread is het om het meeste te verdienen. Maar er zijn ook alternatieven.
Minimalistisch en simpeler leven, kan ook voldoening geven.
Zijn ook veel zaken van op youtube en dergelijke te vinden...
Bij mij in de familie gooi ik dat zonder problemen op tafel als het somehow ineens over centen gaat hoor.Als fabrieksarbeider ging ik hier (ofja op 9lives) destijds in 2014 ook mijn loon van 1350 - 1400 netto voor vooral nachtwerk en vroege shifts niet durven posten, het is hier het neusje van de zalm bij wijze van. Maar aan de andere kant, in mijn geval kan ik ook niet tegen mijn familie en vrienden heel eerlijk zijn over mijn loon, ik denk dat het voor velen zo is.... En ik begrijp je intenties, maar fuck that shit to be honest; ik leef al bij al nog steeds behoorlijk somber, maar ik moet nergens mee inzitten en ik heb mijn eigen woning ookal moet ik hier 1500 per maand er voor ophoesten na mijn relatiebreuk. Voldoening genoeg.
Het omgekeerde hier; mijn ouders zeiden en hoopten telkens dat ik 'in mooie kleren' ging kunnen gaan werken, maar om het nu in het gezicht te draaien dat ik als prille dertiger grosso modo even veel netto heb dan mijn ouders samen vind ik erg. Op mijn werk hebben we allemaal onze vaste barema's, dus daar kan je weinig mysterieus over doen dan.Bij mij in de familie gooi ik dat zonder problemen op tafel als het somehow ineens over centen gaat hoor.
Maar binnen ons bedrijf is dat eerder een besloten cultuur, dus daar moet men het ni weten.
Hangt natuurlijk af van familie tot familie. Er zijn er die zoveel verdienen dat ze 't niet aan hun familie hun neus willen hangen & net het tegenovergestelde voor gelijkaardige redenen.
Gohja, andere tijden ook eh.Het omgekeerde hier; mijn ouders zeiden en hoopten telkens dat ik 'in mooie kleren' ging kunnen gaan werken, maar om het nu in het gezicht te draaien dat ik als prille dertiger grosso modo even veel netto heb dan mijn ouders samen vind ik erg. Op mijn werk hebben we allemaal onze vaste barema's, dus daar kan je weinig mysterieus over doen dan.
> opslag gekregen, en door de verhoging van netto-vergoeding toch een mooie netto-verhoging per maand.Zeker.Geen idee wat de job inhoud is, maar toch mooi loon voor een kso diploma?

Uw werkgever wou zich niet blauw betalen voor opslag en heeft die gewoon een netto premie opgezocht die kon. Niet veel meer achter zoeken. Maar met deze info kunt ge het natuurlijk altijd gaan vragenZit hier met een vraag. Dus geen jaloezie ofzo.
Vandaag werkt een collega van mij van thuis uit. Ze zit in exact dezelfde dienst, zelfde functie.
Ze heeft van thuis uit 3 loonfiches afgedrukt...op de printer op kantoor lol.
Per toeval moest ik ook iets printen en zag haar loonfiche gewoon volledig.
Uiteraard verdient ze meer (ze is ook 20jr ouder)..maar ik zag ook staan "1707 Premie talenkennis" met een bedrag rond 150€.
Ik ben zelf tweetalig en heb nog nooit weet gehad van zo'n premie? Enig idee hoe ik hier recht op zou hebben?
We werken in de privésector..

Overheid en sommige leerkrachten hebben een goed brutoloon, maar daar houdt het ook bij op.Leerkrachten, die de perceptie hebben van slecht betaald te zijn, volgen die dezelfde barema's van masters bij de overheid?
Overheid en sommige leerkrachten hebben een goed brutoloon, maar daar houdt het ook bij op.
Geen groepsverzekering
Geen hospitalisatie
Geen maaltijdcheques
Geen vergoeding woonwerk
Geen bonussen
Geen auto
Geen nettovergoedingen
Beperkte eindejaarspremie
- Je ontvangt de volgende voordelen: maaltijdcheques, gratis openbaar vervoer, een breed aanbod van leasefietsen, hospitalisatieverzekering, een financiële tussenkomst voor kinderopvang tijdens alle schoolvakanties, ...
Is voor vlaamse overheid. Niet federale. Regionale overheid is wat guller.Willekeurige vacature
Dossierbehandelaar inning en invordering | Vlaanderen.be
Ben je op zoek naar een uitdagende en gevarieerde baan waarin je verantwoordelijk bent voor het beheer van dossiers op het gebied van inning en invordering? Dan is de functie van dossierbehandelaar bij de Vlaamse Belastingdienst wellicht perfect voor jou!Als dossierbehandelaar inning en…www.vlaanderen.be
Is dat een premie dat iedereen kan krijgen? Want ik heb daar buiten de overheid nog nooit van gehoord.Uw werkgever wou zich niet blauw betalen voor opslag en heeft die gewoon een netto premie opgezocht die kon. Niet veel meer achter zoeken. Maar met deze info kunt ge het natuurlijk altijd gaan vragen![]()
Waarschijnlijk wel dan. Maar aangezien er weinig tot geen privé bedrijven dit geven zal er wel een hele administratie aan verbonden zijn (zoals het examen en opvolging)Is dat een premie dat iedereen kan krijgen? Want ik heb daar buiten de overheid nog nooit van gehoord.
Foutje van mijn kant. Ik bedoelde enkel leerkrachten (als antwoord op diegene die ik quote). Andere verheidsdiensten hebben idd meer extra's.Willekeurige vacature
Dossierbehandelaar inning en invordering | Vlaanderen.be
Ben je op zoek naar een uitdagende en gevarieerde baan waarin je verantwoordelijk bent voor het beheer van dossiers op het gebied van inning en invordering? Dan is de functie van dossierbehandelaar bij de Vlaamse Belastingdienst wellicht perfect voor jou!Als dossierbehandelaar inning en…www.vlaanderen.be
Zit hier met een vraag. Dus geen jaloezie ofzo.
Vandaag werkt een collega van mij van thuis uit. Ze zit in exact dezelfde dienst, zelfde functie.
Ze heeft van thuis uit 3 loonfiches afgedrukt...op de printer op kantoor lol.
Per toeval moest ik ook iets printen en zag haar loonfiche gewoon volledig.
Uiteraard verdient ze meer (ze is ook 20jr ouder)..maar ik zag ook staan "1707 Premie talenkennis" met een bedrag rond 150€.
Ik ben zelf tweetalig en heb nog nooit weet gehad van zo'n premie? Enig idee hoe ik hier recht op zou hebben?
We werken in de privésector..
Is dat een bedrijf die lang lang geleden nog onder een overheidshoed viel?
Ik ken wel een paar "privé-bedrijven" die taalpremies geven maar die zijn eigenlijk in handen van de overheid en hun verloningsbeleid is gebaseerd op die van de ambtenarij dus geven ze ook taalpremies en dergelijke.