Wat heb jij vandaag gekookt?

ergernisje: door dat ik vaak in Duitse conversaties zit voor het werk, en veel duitse filmpjes op youtube check, en ook véél in duitsland op verlof ga...


lees ik dus het topic "Wat heb je vandaag gekocht?" ook als Wat heb jij vandaag gekookt?

en klik ik dus vaak het verkeerde topic aan

Ich habe ja gar nichts gekocht jung!
Hehe, het omgekeerde komt dus ook voor!
Een hand trainer om tijdens het thuiswerken toch wat nuttigs te doen tijdens de laadtijden op de vpn.
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Straks een Minhota ribeye in de pan zwieren. Zou even goed zijn als Rubia Gallega, dus de verwachtingen zijn zeer hoog gespannen. Hasselbackaardappeltjes en met sojasaus en lookpoeder besprenkelde zeekraal als sides. Daarbij een Georgische rode wijn.
 
Straks een Minhota ribeye in de pan zwieren. Zou even goed zijn als Rubia Gallega, dus de verwachtingen zijn zeer hoog gespannen. Hasselbackaardappeltjes en met sojasaus en lookpoeder besprenkelde zeekraal als sides. Daarbij een Georgische rode wijn.
Fokking hell. Dat was lekker. Een goede biefstuk is toch echt goud waard. Fuck die familiebiefstukskes van de Colruyt, hier tel ik graag geld voor neer. :bow: :bow: :love::love:

Verdikke zo lekker dat ik ne ganse kilo opgekregen heb! 😍
Flinke meid!
 
Rijstpap aan het koken voor de rijstpap brulée met rum :p

Hoofdgerecht is gewokte kalkoenreepjes met groentenmix in pepersaus.
 
@Tomski : nu al 3x pizza gemaakt en deze keer de korst minder krokant dan andere 2x.
+ pizza zag er ook minder 'bruin' uit ( geen korstje )
Wat er anders is: een tomaat in schijfjes erbij maar voor de rest alles anders.
(ene keer alles uit colruyt / andere keer alles uit delhaize )
Is de tomaat de oorzaak of moet ik het ergens anders zoeken?
 
Terug
Bovenaan