Wat heb jij vandaag gekookt?

Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen 🤔 foto?
IMG-20210725-205601.jpg
 
Penne met kip in Boursin met brocoli en bloemkool vermalen in de saus.

En de kindjes smullen :love:

Zelfs buurmeisje waar jules mee aan het spelen was zit hier mee te eten :laugh:
 
Hier was het ook kip met brocolli, bloemkool, spitskool en wortel met wat noodles en bouillon. Ik was vroeger zo zot van aiki noodles maar zelfgemaakt is toch veel beter :love2:
 
Deze middag gyoza met rijst en wokgroenten. Snelle home office lunch.
Nu als avondeten pasta met groentensaus. De pasta afgewerkt met wat witte miso "kaas" saus en dan onder de grill voor een mooi korstje.
 
Kroketten (4) + texas ribben van de colruyt.

Was te lui, heb de kroketten die ik gisteren te veel heb gebakken vandaag opgewarmd in de microgolf.

Moet wel zeggen dat dit voorlopig mijn duurste maal is geweest in lange tijd... de ribbetjes alleen waren 8€ (maar was tijd dat ik ze bakte in de oven, stonden al een week in mijn frigo...)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Kroketten (4) + texas ribben van de colruyt.

Was te lui, heb de kroketten die ik gisteren te veel heb gebakken vandaag opgewarmd in de microgolf.

Moet wel zeggen dat dit voorlopig mijn duurste maal is geweest in lange tijd... de ribbetjes alleen waren 8€ (maar was tijd dat ik ze bakte in de oven, stonden al een week in mijn frigo...)
Als ge besteld, is het vele malen duurder, dat is altijd mijn troost :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vallen die boontjes en erwtjes wat mee in de quiche? niet te veel meel smaak?
Valt goed mee. Behalve de courgette kwam het allemaal uit de diepvries. Alle groenten eerst paar minuutjes gekookt en laten uitlekken. Van alle groenten ook evenveel genomen dus niets overheerst.
 
Eens geëxperimenteerd met een snelle kaassaus: water met een bouillonblokje, maredsous smeerkaas en geraspte cheddar. Sneller klaar dan de pasta en goed van smaak en textuur 😀
 
Steak met gebakken nectarine, geplette ovenkrieltjes met rozemarijn en zeezout, kersttomaatjes en wat parmesan.
Not bad.
 
Was een recept van foodbag. Steak bakken in de pan, die zet je dan even in de oven om te rusten en dan bak je nectarine, in schijfjes gesneden, even op aan in die pan waar je die steak hebt gebakken
hoe doet ge dat als die pan in de oven staat :confused:
 
Terug
Bovenaan