Wat heb jij vandaag gekookt?

Was een recept van foodbag. Steak bakken in de pan, die zet je dan even in de oven om te rusten en dan bak je nectarine, in schijfjes gesneden, even aan in die pan waar je die steak hebt gebakken
Zalig, es proberen.

Deze week had ik wel in calvados gestoofde appeltjes voorzien voor bij de gebakken boudin.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Zwarte pasta met scampi's, shiitake, ajuintjes gesneden en een sausje met witte wijn en gesmolten leerdammer kaas
 
Einde van de maand dus italiaanse schotel van de Aldi :unsure:
Colruyt heeft dat ook :p.

Mijn versie is de helft van die italiaanse schotel, 125 gr spaghetti koken en dat onder elkaar mengen. + De spaghetti kruiden van de colruyt.
Dat is echt niet slecht hoor.

De andere helft is dan voor de volgende dag of die daarna.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik werk in de colruyt en kvind die van Everyday nie te fretten :unsure:
Daarvoor dienen die kruiden. Zoals met alles kun je met kruiden de vorte smaak van alles bedekken of veranderen. Kijk gewoon al naar de curryworst. De bestanddelen ervan op zich zou niemand op zijn bord willen opeten. Maar in zijn geprepareerde met kruiden gevulde vorm is dat een publiekslieveling.

Ook voedsel dat beschimmeld is (ik noem dat natuurlijke antibiotica :p), gewoon goed heet maken, zeer goed kruiden en het gaat de uitzondering zijn die dat verschil effectief proeft.
 
Alsk die van everyday moet pimpen met kruiden kan ik ook gewoon die van de Aldi kopen waar de tomatensaus nog zo wel OK van is :unsure:
Ik heb geen zin om naar verschillende winkels te gaan. Daarnaast gebruikte ik die kruiden toch ook bij die van den aldi. En om eerlijk te zijn proef ik daar nu echt niet zoveel verschil tussen, ook niet zonder die kruiden.

Ben je zeker dat het niet gewoon iets is wat in uw gedacht zit ? Volgens mij wordt dat gewoon in exact dezelfde productielijn gemaakt en is het enigste verschil dat papiertje.
 
Ben je zeker dat het niet gewoon iets is wat in uw gedacht zit ? Volgens mij wordt dat gewoon in exact dezelfde productielijn gemaakt en is het enigste verschil dat papiertje.
Dunno, ik weet wel van bv Aldi sauzen dat die gemaakt worden bij Pauwels Sauzen en Ole koeken op dezelfde band als Leo.
Geen idee of dat bij Everyday ook zo is maar ik vind Everyday producten over het algemeen slechter dan Aldi, de chips is bv hard en de producten met tomaat zoals pasta in blik of dergelijke proeft zoals ordinaire tomatenpuree.

Boni vind ik bepaalde dingen wel goed van en beter dan bv het huismerk Carrefour of Delhaize maar Everyday vind ik slecht ( kan ook zijn dat ik een afkeer heb er van omdat zelfs de verpakking rommel is of de kartonnen dozen waar het in geleverd wordt en zo de hatelijkste producten zijn om uit te pakken en in het rek te zetten )
Maar bon dat is al meer een work related ergernis :ROFLMAO:
 
kutweer buiten... dus maken we kutweer-eten!


vanavond Lamskortelet met geroosterde worteltjes en gratin dauphinois.
 
net even op meteo.be gekeken en ge gaat nog veel lamskorteletten mogen eten de komende zeven dagen.

ik heb nog winterkost genoeg voor de komende weken :D

- boudin met appeltjes gestoofd in calvados en puree
- ratatouille (zoals in de film :D )
- varkenswangetjes in chimay bleu
 
En nu is de zon daar! Ik had kunnen bbq'en

JaMV33c.jpg
 
Terug
Bovenaan