Wat heb jij vandaag gekookt?

motorolie en een overreden kip?

edit: vraagje naar iedereen: doen jullie dat eigenlijk regelmatig zo apero's? Bij ons was dat enkel als er een feestje was of zo, maar nooit gewoon voor ons twee.
 
motorolie en een overreden kip?

edit: vraagje naar iedereen: doen jullie dat eigenlijk regelmatig zo apero's? Bij ons was dat enkel als er een feestje was of zo, maar nooit gewoon voor ons twee.
Hier elk weekend. Gewoon wat hapjes op tafel en dan keuvelen ik en de vrouw wat. Gewoon omdat het kan.
Dat ziet er precies niet uit alsof dat uit een airfryer komt 🤔
Niets komt bij mij uit een airfryer.
 
En wat ook een pro tip is voor de apero is zelf wat zalm roken. Echt duizend keer beter dan die uit de winkel, perfect in te vriezen en low effort.
 
edit: vraagje naar iedereen: doen jullie dat eigenlijk regelmatig zo apero's? Bij ons was dat enkel als er een feestje was of zo, maar nooit gewoon voor ons twee.
Mijn ouders aperitieven dagelijks om 11u sinds ze niet meer werken. Hapje + Drankje, in de tuin zitten, echt genieten gelijk gepensioneerden 😁

Aperitief als aperitief: enkel als ik volk heb.
Maar als ik merk dat de dochter weinig honger heeft, sla ik de maaltijd over en ga ik voor enkel hapjes. Vraagt ze soms zelf om, noemt ze picknicken maar kan dus zowel binnen als buiten 😁.


 
Mijn ouders aperitieven dagelijks om 11u sinds ze niet meer werken. Hapje + Drankje, in de tuin zitten, echt genieten gelijk gepensioneerden 😁

Aperitief als aperitief: enkel als ik volk heb.
Maar als ik merk dat de dochter weinig honger heeft, sla ik de maaltijd over en ga ik voor enkel hapjes. Vraagt ze soms zelf om, noemt ze picknicken maar kan dus zowel binnen als buiten 😁.


olijven zijn geen aperitiefhapjes eh Mulleke.
Ik bedoel de kleine lijkdeeltjes.
 
Nope, misschien 2d per jaar een klein blikje zwan worsten?
Bedoeling is dat ze vooral gezonde dingen binnen krijgt he 😏
Dus kaasjes, tomaat, olijf, grissini en tappenade, komkommer met kruidenkaas, mozzarella,...
 
Courgette opgevuld met een mengsel van kikkererwten en groenten. Daarbij wat aardappelen. Snelle airfryer vriendelijke maaltijd.
 
4fKTgiC.jpg
Nu al een pastamachine gekocht? :unsure:
 
Terug
Bovenaan