Wat heb jij vandaag gekookt?

Er is hoop voor toontje! 😍
ik betwijfel het. Vandaag waren het weer kroketten in *het toestel waar de naam niet meer van genoemd mag worden*, met ikea ballekes en als groenten de rest van de sla van gisteren (dus al 3 dagen overtijd) en weer 1 tomaat.
 
Meestal bij een bbq zit ge toch buiten op uw terras?
Indien slecht weer, onder een afdak maar dan komt er altijd wel iemand bij mij staan....

Mja, toch liever een hele namiddag solo bezig, en als alles klaar is: allemaal samen aan tafel.

Bij bbq eet ik altijd als iedereen al klaar is.
 
ik betwijfel het. Vandaag waren het weer kroketten in *het toestel waar de naam niet meer van genoemd mag worden*, met ikea ballekes en als groenten de rest van de sla van gisteren (dus al 3 dagen overtijd) en weer 1 tomaat.
Ik heb hier verdorie een ganse weekmenu opgesteld die zelfs voor ne luie kotstudent die in zijne wasbak pist, haalbaar is! 😡
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Mja, toch liever een hele namiddag solo bezig, en als alles klaar is: allemaal samen aan tafel.

Bij bbq eet ik altijd als iedereen al klaar is.
Eerste zin klinkt wat fout maar allez. Kversta het...
BIj een bbq moet je ook niet alles in 1x bakken eh. Afhankelijk van het volk bak ik in een paar keer en kan ik zo altijd mee eten.
 
Wraps is niet zo mijn ding. Geklutste eieren ken ik alles van, maar lijkt me nu toch ook niet gezond als dagelijke maaltijd.
 
Omelet met groenten en bvb zalm in, flippo! Niet ei met ei! *facepalm*
Ik ga je dus ècht nog naar hier moeten laten komen voor een namiddagje "koken voor toekomstige ondervoede mannen".

Je mag wel enkel met de moto komen, daar mag geen trekhaak op 😝😂
 
2kg mosselen opgegeten :drool:

TaP5Xme.jpg
Kzou dat precies nog es wegen :wtf:


Bbq'en doe ik dan weer niet graag. Als chef zit ge dan nooit bij uw volk, vind da ni gezellig.
Dat is net DE reden waarom ik wil BBQen :laugh:.
Dat, en dat ik van ver kunt roepen "NOG E PINTJE GRAAG" zonder dat ze mij (nog meer) ne marginaal vinden.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Bbq'en doe ik dan weer niet graag. Als chef zit ge dan nooit bij uw volk, vind da ni gezellig.
Afhankelijk van manier van barbecueën he, hier zit ik toch het overgrote deel tussen het volk, soms is het zelf zo erg dat het volk het precies niet begrijpt dat ik daar niet continue moet aan zitten prutsen en lopen die dan zo wat op hun ongemak. Maar nog nooit gehad dat de boel verkloot was dus mij ga je niet zot krijgen hoor.
 
Ik ga je dus ècht nog naar hier moeten laten komen voor een namiddagje "koken voor toekomstige ondervoede mannen".

Je mag wel enkel met de moto komen, daar mag geen trekhaak op 😝😂
Ik zal langskomen voor de obligatoire: en wuk hemm'n we vondoage heleerd?
Ik heb al door dat we duif gaan eten, want Tomski is er al onder aan het schieten.
 
Terug
Bovenaan