Wat heb jij vandaag gekookt?

om te vieren dat mijn ogen in orde zijn een rustler hamburger geupgrade met een schijfje tomaat en een kommeke sla met tomaat. Zeg nu nog eens dat ik niet goed bezig ben..

IMG20210722181446.jpg
Wow - En dat allemaal uit de airfryer? Waar schaf ik er een aan?

OT: Vandaag een BBQ'ke gedaan. Smaakte ook weer.
 
Een grillteller gemaakt. Biefstukje, saté, beierse worstjes, varkenslapje. Gebakken patatjes en koudegroentjes-schotel bij als side. Buiten op de gasgrill gebakken met een weißbierke bij.

Zum wohl!
 
de sla is wel uit een zakske en al twee dagen over tijd. :p Maar beter dan niets, zekers. Heeft sla eigenlijk iets van gezondheidswaarde, het voelt zo als een 'lege' groente aan.
 
tis ijsbergsla uit een pakske, de tomaat was wel in zijn natuurlijke vorm. Het in stukjes snijden heb ik dus zelf gedaan. (was nog het meeste werk) en ook een lepeltje tartaar erbij om de tomaten wat minder te proeven.
Hopelijk heb je nu geen verrekking aan je pols van dat snijden :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Geef nu toe: eigenlijk maak ik deze thread veel toegankelijker. Met @Tomski zijn gerechten durfde niemand nog posten, maar ik neem die remming weg. Lager dan mijn niveau kan niet, dus eenders wat ge achter die van mij post, mensen gaan blij zijn het te zien.
 
Bbq'en doe ik dan weer niet graag. Als chef zit ge dan nooit bij uw volk, vind da ni gezellig.
 
Terug
Bovenaan