Zelf Koken Recept Wat heb jij vandaag gekookt?

Deze week mij es wagen aan Pixar-style Ratatouille. Op dezelfde wijze als Anton Ego het voorgeschoteld kreeg.
Wil ik ook nog eens proberen. Vorige keer met verschillende kersttomaten gemaakt van kleur. Zag er wel leuk uit. Hier waag ik me deze week nog eens aan de gehaktballen in donker bier stoven endan beetje stroop erbij :love2:
 
Vorig weekend tijdens een lang weekend in de westhoek eens een bezoekje gebracht aan slagerij Dierendonck.
Dry-aged noir baltique entrecote gekocht en geserveerd met aardappelpartjes, gebakken beukenzwam en een tomaat-buratta salade...
Toch bij het beste vlees dat ik ooit heb gegeten!
 
pastasaus staat te pruttelen voor vanavond.

Als gehakt heb ik es iets anders gebruikt. Ik heb 6 italiaanse worsten van carrefour ontveld en het gehakt ervan gebakken. Wat een kruiding zit daarin :love:

voor de rest: ui, look, wortel, courgette en boschampignons erin.

1200_01617414_5400101036574_02.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Vegetarische kibbeling van AH met roomspinazie. Redelijk childproof zou je denken, toch? De jongedame heeft enkel haar glas leeggedronken en de mayo opgelepeld na het verplichte proeven 🙄.
De hond daarentegen, die klaagt niet! 😁
 

Vegetarische kibbeling van AH met roomspinazie. Redelijk childproof zou je denken, toch? De jongedame heeft enkel haar glas leeggedronken en de mayo opgelepeld na het verplichte proeven 🙄.
De hond daarentegen, die klaagt niet! 😁
lol, ik zie u in de lepel
daar gaat uw anonimiteit
 
Terug
Bovenaan