Was je jouw intieme delen met een apart washandje?

D

Deleted member 451

Guest
Ik alvast niet.
Onder de douche word alles gereinigd bij mij dus alles word netjes en met dezelfde zorg behandelt.

Maar mijn vriendin vind dat vies. Bij haar word alles gescheiden. Wat ik toch bizar vind. Ze heeft een handdoek voor haar voeten muis en poep. En dan nog een handdoek voor de rest.

Wat ze niet weet is dat ik vaak haar handdoek gebruik voor mijn hele lichaam. Wat maakt dat toch allemaal uit?
 
In de les verzorging toen ik voor opvoeder leerde dan zagen we dat je de bovenkant met de voorkant van het was hand deed en dan draaide je het (dus het deel die op de rug van je hand is draai je door naar de handpalm) en met die kant deed je de intieme delen oftewel de muis en de poep.
 
Gewoon met wat schuur-papier, gelijk in den ouwen tijd.

Wat hooi en stro dus, om de aangekoekte korstjes der vanaf te vegen op tijd en stond :unsure:
 
wosandjes.jpg
 
Washandjes, flashback naar mijn jeugd. Ik heb enkel een aparte handdoek voor mijn haar. Eentje die ik kan vastdraaien aan een knoopje om er dan zo mee rond te lopen.
 
Washandjes, flashback naar mijn jeugd. Ik heb enkel een aparte handdoek voor mijn haar. Eentje die ik kan vastdraaien aan een knoopje om er dan zo mee rond te lopen.
Gebruiken jullie dan geen washandjes meer?

Schuren jullie dan je stuk zeep tegen je lijf?

Of zijn jullie allemaal douche gel plebs 😁
 
Gebruiken jullie dan geen washandjes meer?

Schuren jullie dan je stuk zeep tegen je lijf?

Of zijn jullie allemaal douche gel plebs 😁
Stukken zeep amai nog zo'n flashback :unsure:
Gebruik enkel nog een washandje om mijn gezicht af te wrijven als ik een maskertje gebruikt heb .
 
Gebruik zelden een washandje. Meestal gewoon douchegel met de handen hier.

Qua handdoeken hebben wij hier de gewoonte om een kleine handdoek te gebruiken voor gezicht/haar + een grote badhanddoek voor het lichaam. Mijn vrouw en ik gebruiken vaak ook gewoon dezelfde handdoeken.
 
Ik doe het zoals ik tijdens mijn lessen verzorging gezien heb toen ik voor opvoeder studeerde.
Lichaam met voorkant van het washandje en dan draai je het (dus hetgene die op de rug van je hand is draai je naar de handpalm) en daarmee doe je dan je intieme delen.

Met je handen ben je toch niet deftig gewassen als je gezweet hebt? En hetzelfde washandje gebruiken vind ik ook maar vuil. De ene dag zit je je gat te wassen ermee en dan de volgende terug je gezicht met hetzelfde washand. :unsure:
 
Gezicht wassen met een washandje? Dat doe ik gewoon met mijn handen nadat ze schoon zijn. Daarna gewoon washandje hoor. Lekker makkelijk. Mijn vriendin zweert bij een spons. Dat vind ik dan weer een bron van bacteriën.
 
Terug
Bovenaan