Was je jouw intieme delen met een apart washandje?

Als het snel moet gaan, handen en vloeibare zeep.
Als het deftig moet gedaan worden, washandje (éénmalig) en vloeibare zeep, kunde nekeer goed mee doorwrijven.
 
Gebruiken jullie dan geen washandjes meer?

Schuren jullie dan je stuk zeep tegen je lijf?

Of zijn jullie allemaal douche gel plebs 😁
PART256465.jpg
 
Met de handen.

Tegenwoordig heb je al 6-in-1 zeep ook hé. Kan je gebruiken voor gezicht, huid, haar, als scheergel, als tandpasta en als oogdruppels.
 
Met de handen.

Tegenwoordig heb je al 6-in-1 zeep ook hé. Kan je gebruiken voor gezicht, huid, haar, als scheergel, als tandpasta en als oogdruppels.

lol jongen toch zo ouderwets
Mijn douchegel kan ook WC's ontstoppen, verf strippen en haarkleur veranderen.

Hier met de handen ook. Altijd verbaasd hoeveel mn vrouw moet gebruiken, Zij is verbaasd dat ik met 1 bottel op reis kan gaan :D
 
lol jongen toch zo ouderwets
Mijn douchegel kan ook WC's ontstoppen, verf strippen en haarkleur veranderen.

Hier met de handen ook. Altijd verbaasd hoeveel mn vrouw moet gebruiken, Zij is verbaasd dat ik met 1 bottel op reis kan gaan :D
Gij wast u met Destop Turbo?
 
Ik alvast niet.
Onder de douche word alles gereinigd bij mij dus alles word netjes en met dezelfde zorg behandelt.

Maar mijn vriendin vind dat vies. Bij haar word alles gescheiden. Wat ik toch bizar vind. Ze heeft een handdoek voor haar voeten muis en poep. En dan nog een handdoek voor de rest.

Wat ze niet weet is dat ik vaak haar handdoek gebruik voor mijn hele lichaam. Wat maakt dat toch allemaal uit?
Alle Aziatische toeristen indertijd in Brugge: douche én bad, dubbele handdoeken. Die wassen zich voor ze in bad gaan, lijkt een algemene traditie?

@TRUMP dus een handdoek apart voor de dingen waar jij bij haar meest mee speelt?
 
Laatst bewerkt:
@TRUMP dus een handdoek apart voor de dingen waar jij bij haar meest mee speelt?
In een andere thread gaf @TRUMP al te kennen niet te spelen, dat maakt hem namelijk minder mannelijk.
(Hopelijk is dat voor zijn partner niet op te vatten als "erop en erover"...)

Naja, misschien heeft onze @TRUMP wel beter gereedschap dan de echte.
De echte zijn speelgoed wordt omschreven als 'tiny' en 'gelijkend op de paddenstoel uit Mario Kart'. :laugh:
 
Was die toevoeging echt nodig voor je anekdote?
Kijk, die mensen waren op reis voor negen tot twaalf weken. Er zaten effectief mottenballen in de bagage. Housekeeping had een mooie collectie die uit de was geplukt was. Mottenballen ruiken niet naar rozen. Los daarvan heb ik de opmerking aangepast.
 
Alle Aziatische toeristen indertijd in Brugge: douche én bad, dubbele handdoeken. Die wassen zich voor ze in bad gaan, lijkt een algemene traditie?

@TRUMP dus een handdoek apart voor de dingen waar jij bij haar meest mee speelt?
Uit goede bron weet ik dat het net andersom is. Die gaan eerst in bad weken om zich daarna in de douche te wassen. Want ja, de hele tijd zo in eigen vuil liggen... :crazy:
 
In een andere thread gaf @TRUMP al te kennen niet te spelen, dat maakt hem namelijk minder mannelijk.
(Hopelijk is dat voor zijn partner niet op te vatten als "erop en erover"...)
Alléé alléé , ik heb niet gezegd dat ik niet van "spelen" hou hé (voorspel etc...)

Enkel dat "speeltjes" niet aan mij besteed zijn. Al dat plastiek, dat hoort niet in de slaapkamer bij mij :p
 
Uit goede bron weet ik dat het net andersom is. Die gaan eerst in bad weken om zich daarna in de douche te wassen. Want ja, de hele tijd zo in eigen vuil liggen... :crazy:
Ik doe dat eerlijk gezegd ook, relax in bad en dan een douche. Zo raar is dat toch niet.
 
Terug
Bovenaan