Was je jouw intieme delen met een apart washandje?

Gebruikte washandjes ophangen voor een 2de gebruik. Bruuuh...šŸ¤¢
En mensen die enkel wat zeep op hun handen doen en zich daarmee wassen...
En what about al die dode huidcellen en bacteriƫn in onze oksels die in contact komen met zweet?
Efkes onder water staan met een drupje zeep gaat het em niet worden hoor.
Ik gebruik al geen washandjes meer sinds ik 12 ben denk ik. Ook nog nooit scrubtoestanden gebruikt. Ik word 38 en zit voorlopig nog niet onder de aangekoekte dode huidcellen, ik hou je op de hoogte!
 
Ik zeep me gewoon in met de head&shoulder shampo. Eerst royaal op mijn hoofd en dan met alles wat er afdruipt de rest van mijn lichaam.
Af en toe twijfel ik dan paar minuten na het afspoelen of ik me al had ingezeept en kwak ik het nog is op mijn hoofd.
Dan 1 grote handdoek die ik veel te zelden was šŸ˜¶.
Toch nog geen last ondervonden dat ik ergens storend zou stinken of schimmels zou hebben.

Als kind gebruikten we zelfs geen zeep meestal. Dat was gewoon 20 minuten in bad liggen weken en klaar (om de paar keer is het hoofd met shampoo wel). Als het bad dan een goede kleur kreeg wist je dat je proper was.
 
Ik gebruik al geen washandjes meer sinds ik 12 ben denk ik. Ook nog nooit scrubtoestanden gebruikt. Ik word 38 en zit voorlopig nog niet onder de aangekoekte dode huidcellen, ik hou je op de hoogte!
Thats my hillbilly glashelder šŸ¤—
 
Terug
Bovenaan