Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 2 auto's geïmporteerd met een andere uitlaat, en een er van had ook nog wat andere aanpassingen. Ik had toen enkel de gedetailleerde papieren van de TUV nodig om ze te keuren zonder aanpassingen te doen. Uitlaten zijn ze nooit over gevallen, maar bij 1 wel over de bandenmaat. De achterste waren breder dan de voorste, terwijl dat standaard niet zo is op die auto. Met die TUV papieren zonder probleem gekeurd geraakt. Ik heb die nu trouwens al 15 jaar en ze zeggen er nog steeds niets over.Iemand een idee hoe het juist zit met getunede auto's.
Enerzijds uiterlijk (verlaagd, bodykit, andere uitlaat) en anderzijds Motortuning (meer pk...)?
Internet lijkt verdeeld te zijn daarrond...
Gewoon met mijn platen hem gaan halen? (Is echt tegen grens van België aan …. (Moers) maar dan verzekering op de hoogte houden…
Ok Dank je wel!Procedure is nog steeds hetzelfde zoals hier reeds beschreven.
Voor het transport is het makkelijkste om een ‘Zollkenzeichen’ te gaan halen samen met de verkoper.
Dit kenteken kan je dan ook gebruiken om in België de keuring voor verkoop mee te doen zodat je de wagen daarna kan inschrijven.
Zijn er ook zelfstandigen/bedrijven in België die dit aanbieden als dienst (auto's importeren allerlei van Duitsland)?
Heb misschien wel zin om een auto in Duitsland te kopen (iets goedkoper voor sommige modellen), maar geen zin in het geregel...
Heb de openingsposten al eens doorgenomen ja. Voor een paar duizend euro kan je het misschien maar beter zelf proberen te doen... Wist nog niet dat die prijzen zo hoog lagen.Het stappenplan staat hier echt helemaal uitgeschreven en eigenlijk valt het allemaal ook enorm goed mee. Je kan het laten doen door een Leeco bvb maar gezien hoe simpel het is zou ik het lastig vinden om er een paar duizend euro voor neer te tellen
Heb de openingsposten al eens doorgenomen ja. Voor een paar duizend euro kan je het misschien maar beter zelf proberen te doen... Wist nog niet dat die prijzen zo hoog lagen.
Ik zag in dit topic idd al 300 à 500 euro passeren om een local te betalen om het in orde te maken, dus ik ga er zeker van uit dat het > 500 euro zal ziin bij een dienstverlender als Leeco.Even voor m'n beurt gesproken - ik ken de tarieven van Leeco niet. Maar ik verwacht ook niet dat je er voor 500 euro vanaf bent
Je zou eens een offerte kunnen vragen.
Heb de mijne ook via Leeco laten importeren. Ze rekenen €1 per gereden km. Met een maximumprijs van ±€1400 (edit: ze zijn precies serieus opgeslagen met hun prijzen). Hoe dichter die staat hoe goedkoper het is. De mijne stond in München, dus heb wel de maximumprijs moeten betalen. Desalniettemin, het was wel serieus gemakkelijk. Zij brachten alles inorde.Even voor m'n beurt gesproken - ik ken de tarieven van Leeco niet. Maar ik verwacht ook niet dat je er voor 500 euro vanaf bent
Je zou eens een offerte kunnen vragen.
Zou toch liever een auto irl zien. Of ben je ook gaan kijken of gewoon online gekocht?Heb de mijne ook via Leeco laten importeren. Ze rekenen €1 per gereden km. Met een maximumprijs van ±€1400 (edit: ze zijn precies serieus opgeslagen met hun prijzen). Hoe dichter die staat hoe goedkoper het is. De mijne stond in München, dus heb wel de maximumprijs moeten betalen. Desalniettemin, het was wel serieus gemakkelijk. Zij brachten alles inorde.
Ik heb het ook in 2 keer gedaan. Eerst met m'n vrouw gaan kijken en testrijden, getekend voor koop, en dan een week later gaan halen.Zou toch liever een auto irl zien. Of ben je ook gaan kijken of gewoon online gekocht?
Gewoon laten halen. Had geen tijd om te gaan kijken. Had toch een jaar Europese garantie bijgekregen en 14-dagen annulatie recht zonder reden.Zou toch liever een auto irl zien. Of ben je ook gaan kijken of gewoon online gekocht?