Auto Wagen importeren uit Duitsland

Dit is imho een goeie afbeelding - het is gewoon quasi zwart tenzij de zon er vlak op zit. Heel veel pre-facelift G31's met een M-pack zijn die kleur.

$_59.JPG
 
Dit is imho een goeie afbeelding - het is gewoon quasi zwart tenzij de zon er vlak op zit. Heel veel pre-facelift G31's met een M-pack zijn die kleur.

$_59.JPG

Top. Thx!
Garantie ook al gechecked met de Duitse dealer + Belgische dealer waar ik ermee zou gaan voor onderhoud. Bevestigd dat BMW Premium Selection gewoon 2 jaar Europese garantie is.

Allez, off to Germany.
 
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het zwart/ blauw (genaamd azurite) wel toffer vind dan het carbonshwarz waar ze u met dood gooien :p
Maar dat is ook smaak natuurlijk!
 
Dat vind ik ook. Ik vind die Carbon zwart zelfs lelijk. Maar goed, Eniac moet ermee rijden en niet ik gelukkig.
 
Ik had ook eerst gekozen voor tansanit blau ii, achteraf toch nog gewijzigd. Content van, vind die kleur niet meer mooi..
 
Toen ik mijn buur aansprak over zijn 440, dat jij eventueel op zoek was achter dergelijk model in het 'zwart'. Kreeg ik meteen het antwoord dat die eigenlijk wel blauw was. Die staat al 4j letterlijk naast mijn wagen en het is me nooit opgevallen dat die blauw was :p

nu, ik zit daar ook niet met een vergrootglas naar te kijken en hij is ook niet degene die elke week z'n wagen staat te blinken. Om maar te zeggen dat dat best wel meevalt :p
 
Mijn E91 is azuriteschwarz, het is vooral als de zon er op zit, dat je de blauwe kleur ziet.
Volgens mij zijn al die Duitsers kleurenblind :unsure:.
De mijne is ook 1 of andere "grau", maar dat is gewoon zwart met een blauwe schijn onder bepaald licht.
 
Ik kan helaas echt niet zomaar een dag verdwijnen op het werk :/
Agenda zit meestal heel vol. Zeker Duitsland kan enkel op zaterdagen.



Ja, toch al een paar door de vingers zien glippen. Maar het zal wel eens lukken :)
Gaan die 440i's dan zo hard? (In verkoop bedoel ik, snel zijn ze sowieso ;p)

Ik heb in de 3-4 keren dat ik in Duitsland heb gekocht de wagen een 'optie' op kunnen nemen zodat ze hem enkele uren vasthielden. Ik moet er wel bijzeggen dat ik toen ook veel flexibeler kon zijn als nu qua werk.

Anyways, hij komt wel, no worries. De tweedehandsmarkt is ook een beetje aangebrand nu met al die tekorten bij nieuwe wagens.. maar ik had gedacht dat dergelijke stevige motorisaties wel gespaard gingen blijven..
 
Gaan die 440i's dan zo hard? (In verkoop bedoel ik, snel zijn ze sowieso ;p)

De tweedehandsmarkt is ook een beetje aangebrand nu met al die tekorten bij nieuwe wagens..

Dit :)

Nu, zeker in Duitsland zijn er wel wat te vinden, maar de combinatie van een budget dat ook niet eindeloos is (ik kijk nu tot +- 37500, wat wel genoeg is om een proper model te vinden van eind 2018 met niet teveel kilometer), en het feit dat ik wel de "juiste" aan het uitzoeken ben (premium selection, zwart/donkerblauw, zwart leder, HUD, minstens achteruitrijcamera, liefst open dak), dat beperkt het aanbod wel.

En dan zitten daar nog zaken tussen als deze, die top lijken, maar dan zo'n opzichtige rode of blauwe streep in het interieur hebben (elk z'n smaak, maar het is niet de mijne :) ): https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrzeuge/BMW/4er/440/440i-Gran-Coupé/p/10079381?q=:creationDateSort-asc:condition-premiumSelection:true:attributes-bodyType:Gran+Coupé:Series:4:model:440:environment-fuelType:Benzin:attributes-basicPaintwork:Schwarz:attributes-upholsteryType:Leder:exteriorDesign-sunRoof:true:drivingAssistance-headUpDisplay:true:drivingAssistance-rearViewCamera:true
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan