Waarvoor ben jij al gearresteerd?

Potje preparé en brood gestolen uit de supermarkt. Het was niet voor de lols maar op begrip moest je niet rekenen. Ik wil winkeldiefstal niet goedkeuren maar damn, was echt alleen maar iets om te eten na twee dagen niks. Zo trots dat die vrouw van de supermarkt was. Topcrimineel neergehaald.

Ge had toch een mes gestolen ook om te smeren?
 
Ik bijna, had een blok kaas gepikt uit den aldi
Is den Aldi aldi dieven niet beu? :thinking:

Voor prepare heb je dan ook geen mes nodig, maar ne lepel! 😍
Een broodje preparé koop ik nooit ergens waar ik het niet zelf kan smeren, zo’n broodjeszaak waar ze met een lepel smeren en plamuursel van 67cm dik op uw broodje leggen. :puke:
“Is het voor hier weg te gooien of onderweg ergens?” Moeten ze er dan bijvragen.
 
18 jaar geleden ofzo uit wraakactie een autoradio gestolen omdat ze me zwaar int zak gezet hadden.

Natuurlijk op camera en mijn auto met nummerplaat ook.

Nu heb ik die flikker nog altijd niet kunnen terug pakken. Nuja de politie moest ook gewoon hun werk doen maar heb er nooit iets meer van gehoord na hun bezoekje. Ze begrepen het ook wel min of meer na mijn verhaal en heb die autoradio ook gewoon terug gegeven.

Wel achterlijk dat ik nog steeds in het systeem sta daarvoor. Moest overlaatst iemand met dezelfde achternaam opzoeken en ik kwam mijn foto tegen. 🤬. Toch eens een verzoek indienen om dat te laten wissen.

Eigenlijk ook raar dat ze daar niets van gezegd hebben in mijn gesprek want ze hadden zelfs heel mijn Facebook enal uitgepluisd.
 
Ik heb net een email gestuurd naar de baas van de polisie en iedereen hier gaat den bak in.

Grtz

Madou
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Precies of ze gaan een neger geloven. Alle flikken zijn racisten en hoe hoger de rang hoe meer racist.

Bereid je maar voor op de slagen van de matrak.
doe es kalm mayonaise face
er is wa zon deze namiddag, beter wat zonnecrème aandoen voor uw frêle zwak huidje :rofl::rofl:
 
Terug
Bovenaan