Waarvoor ben jij al gearresteerd?

Mulan

Well-known member
Omdat ik te snel de titel " wat heb jij gepresteerd vandaag?" las, maakte mijn hoofd dit er van..


Dus waarvoor ben jij al gearresteerd of aangehouden?
- being tot damn cute
En
- ik was zat (al dan niet aan het urineren, al dan niet in een brievenbus of tegen de kerk)
Zijn te evident... 🤷
 
Hotelkamer volledig afgebroken. Inclusief gaten in het plafond en lavabo uit de muur getrokken. Ik heb mijn ravage mogelijks in de combi verder gezet. In mijn verdediging, is dat daar maar een zwakke infrastructuur voor top gangsters in te vervoeren, als ik zelfs zoiets zonder enige moeite EN geboeid er kan uittrekken.

Alvorens mensen judgy worden. Je zou zelf ook raar beginnen doen als er mensen uw kamer binnenwandelen door de muren/ramen/plafond idpv door de deur. Wel goeie gesprekken gehad met sommigen.


Ps: Het zijn zowat de duurste camping tafeltjes dat er bestaan in zo'n combi. Het kost u om en bij de 2800 eur. Ik weet niet of die bluts in de carrosserie daarbij zat, staat niet op mijn detail factuur.

Vw%20T5%20Mariemont%20int%C3%A9rieur_0.JPG
 
Niks, wel al gratis taxi gehad door de combi wegens mee te zijn met een vriend die tegengehouden was en die teveel gedronken had. Ik was waarschijnlijk al in half comateuze toestand.
 
Ik ben ooit gearresteerd voor een moord die ik nog moest begaan. Ik ben toen gevlucht en heb een nieuw oog laten steken om de irisscans te omzeilen. Ik ben dan zelf op onderzoek uit gegaan, inclusief bijhorend achtervolgingen met auto’s. Uiteindelijk ben ik bij de baas van het moordvoorspellingssysteem beland, en die had gefoefeld, waardoor ik die moord dan toch niet ging begaan. Of was het nu toch weer wel? Ik weet het niet meer.:unsure:
 
Zeker niets om fier op te zijn, desondanks altijd wel blanco strafblad want ook niets mee te maken:

tussen mijn 18 en 27 vooral :
- Als student werkgever gehad die hotel opendeed en via een zij vennootschap blijkbaar pottenverf met drugs importeerde. Dus zomermaand vakantiejobke aan't doen, huiszoeking en omdat het onderzoek moest gevoerd worden moest ik effectief 5 dagen binnen. Die baas voelde zen eigen wel schuldig dus die had dan pakt 500 EUR ( ter waarde laten storten toen in Belgische frank was dat veel, ge kon gy kopen wat ge wou en dan is die 5 dagen best nog wel te doen.) en achteraf gezien nog mijn volledig loon :) maar ja volgende raadkamer vrij want uiteraard wist ik er niets van.

- Ooit ongelukkig opgpakt geweest bij rellen na een voetbalmatch. Ik blijf bij het verhaal dat de politie uit het niets is beginnen chargeren op dat café, stonden toen ook een vriendin bij die zwanger was en met de spuit onderuit gehaald. Schandalige taferelen, alle mannen werden uit voorzorg in zo' n bus geduwd. Gelukkig camera-beelden na 4u mochten we beschikken. ( Den Amigo op de luchtbal)

- Ooit mijne naam gebruikt voor oplichting van gelden. Achteraf bleek dat het een groep uit nigeria die ID fraude hadden gepleegd. Hier ook onnodig 5 dagen weggestoken geweest. Want toen ik binnen zat gingen ze gewoon lustig voort en dan kon ik het dus niet zijn :D

Als ik naar de rechtbank zie dan snap ik niet hoe die zo'n lange verhoren kunnen krijgen met de onderzoeksrechter en dan nog buiten kunnen geraken. Bij mij was dat vaak zonder uitleg boem, bats op twee minuten.
 
Omdat ik te snel de titel " wat heb jij gepresteerd vandaag?" las, maakte mijn hoofd dit er van..

- ik was zat (al dan niet aan het urineren, al dan niet in een brievenbus of tegen de kerk)
amai Mulan dat zag ik niet aankomen van u
 
Ik ben zelf nog nooit gearresteerd. Een goede vriend van mij wel en op een nogal hilarische manier.

Als leider bij een jeugdbeweging gingen hij en 2 medeleiders boodschappen doen voor een aankomend weekendje met hun afdeling. Bij hen in de wagen lag nog een speelgoedgeweer behorend tot een verkleedpartij van een eerdere activiteit. In zijn jeugdige onbezonnenheid vond hij er niet beter op dan zijn raam naar beneden te doen, met dat namaakgeweer naar een oud fietsend dametje te wijzen en ergens iets te roepen in de trant van "pas maar op madammeke!".

Even later arriveerde het drietal bij de supermarkt. Ze gaan alle drie naar binnen en nemen wat ze nodig hebben. Eentje staat nog bij de kassa om af te rekenen. De andere twee, waaronder mijne maat, gaan al naar buiten. Luttele seconden later komen er een aantal combi's de parking op gescheurd. Ne hoop flikken met pistolen springen er uit en dwingen de twee helden op de grond. Ze worden mee genomen en in de bak gegooid. Dit alles gebeurt voor de neus van de derde leider die net met zijn vol winkelkarretje buiten komt. De flikken hadden duidelijk niet door dat ze met drie waren en laten hem ongemoeid. Hij was niet de bestuurder van de wagen en heeft dus naar zijn ma moeten bellen om hem daar te komen ophalen. "Euh ma, kunt ge mij komen halen want X en Y zijn hier net door de flikken gearresteerd op de parking van den Aldi".

Natuurlijk wordt het de flikken al snel duidelijk dat het hier simpelweg om een dom kieken gaat. Maar ze besluiten de revolverheld toch 12 uur vast te houden.

In die periode heeft hij zoals een echte bajesklant liggen pompen en 12 streepjes op de muur getrokken. De zaak is later nog moeten voorkomen maar hij is er met een aannemelijke geldboete vanaf gekomen.
 
Dit verhaal vraagt om meer detail :)

Het Polletino Cartel zijn deontologische regels verbiedt helaas het gedetaileerd beschrijven van zaken die voor de rechter zijn verschenen. Just cartel business.

Een niet nader vernoemd member dat zeker geen lid is van de crew. En zeker _NIET_ het hoofd is van de afdeling van de politieke invloed is al bezig met dit een klein twistje te geven. Maar kijk, als ik daar verder over moet uitwijken gaat @Hit Hard u moeten komen kapotmaken. En de laatste dat hij kapot heeft gemaakt. Pfieuw, ik had hem bijna moeten laten gaan voor onmenselijke praktijken. Maar kijk, hij is gewoon echt goed in z'n job en altijd al een trouw cartel lid geweest.

Dus

Wilt ge nog dat ik daar in detail over ga dan?
 
Het Polletino Cartel zijn deontologische regels verbiedt helaas het gedetaileerd beschrijven van zaken die voor de rechter zijn verschenen. Just cartel business.

Een niet nader vernoemd member dat zeker geen lid is van de crew. En zeker _NIET_ het hoofd is van de afdeling van de politieke invloed is al bezig met dit een klein twistje te geven. Maar kijk, als ik daar verder over moet uitwijken gaat @Hit Hard u moeten komen kapotmaken. En de laatste dat hij kapot heeft gemaakt. Pfieuw, ik had hem bijna moeten laten gaan voor onmenselijke praktijken. Maar kijk, hij is gewoon echt goed in z'n job en altijd al een trouw cartel lid geweest.

Dus

Wilt ge nog dat ik daar in detail over ga dan?
Eigenlijk wel..
 
true story

ik ben ooit gearresteerd als drugsdealer en omdat ik een caravan zou in brand gestoken hebben.

Op den bureau is hun frank gevallen dat ze de verkeerde vasthadden. Ons ma is mij daar mogen komen afhalen dan.

Niks advocaat, niks bijstand, niks ouders. Gewoon ne kleine van 16 van zijn mountainbike plukken omdat iemand gezegd had dat ik dat was.
 
true story

ik ben ooit gearresteerd als drugsdealer en omdat ik een caravan zou in brand gestoken hebben.

Op den bureau is hun frank gevallen dat ze de verkeerde vasthadden. Ons ma is mij daar mogen komen afhalen dan.

Niks advocaat, niks bijstand, niks ouders. Gewoon ne kleine van 16 van zijn mountainbike plukken omdat iemand gezegd had dat ik dat was.
Oftewel een doorsnee dag in Aalst zeg maar :unsure:
 
Potje preparé en brood gestolen uit de supermarkt. Het was niet voor de lols maar op begrip moest je niet rekenen. Ik wil winkeldiefstal niet goedkeuren maar damn, was echt alleen maar iets om te eten na twee dagen niks. Zo trots dat die vrouw van de supermarkt was. Topcrimineel neergehaald.
 
Terug
Bovenaan