Yappy
Member
Dus ik bezit een OLED55C9PLA2 smart TV en deze loopt momenteel op WebOS 4.9.7-14 goldilocks2 -gyoen.
Ik heb geen idee of dat dit Android of hun persoonlijk besturingssysteem is.
De TV is met kabel verbonden direct in de muur, voor de beste ontvangst.
Sinds wij de VTM Go app gebruiken die je op de tv kan downloaden, hebben we altijd problemen gehad vooral om live 19u nieuws te bekijken.
In het begin hadden we het probleem, dat in de live uitzending, de uitzending enkele seconden naar voor sprong, om daarna feilloos te werken.
Nu is het een ander verhaal, na 10 minuten blijft het beeld hangen (2 a 3 seconden) dan speelt die verder (10 a 15 seconden) en blijft die weer hangen. Zo blijft die doorgaan, tot hij helemaal blijft hangen.
Het enige dat ik op dit moment kan doen, is uit de live uitzending gaan en na enkele seconden terug de live starten.
Dit heb ik gisteren 3 keer moeten herhalen, tot op het einde van de live uitzending.
Wij bezitten ook Netflix en Prime en daar loopt alles vlotjes.
Het probleem is uitsluitend met de VTM GO app.
Ik heb al verschillende speedtests uitgevoerd op de tv, met de volgende resultaten:
Download 60,65 Upload 28,50 net uitgevoerd als hij bleef hangen (tweede keer 83,23 en 28,47, derde keer 91,69 en 28,22)
De speedtest geeft aan, dat de aansluiting perfect is om filmen in UHD te bekijken.
Heeft hier iemand ervaring wat ik er aan zou kunnen doen ?
De helpdesk van VTM Go heb ik ook al aangesproken en de app heb ik al eens verwijdert, heb de tv ook al via wifi verbonden maar niets helpt.
Ik heb geen idee of dat dit Android of hun persoonlijk besturingssysteem is.
De TV is met kabel verbonden direct in de muur, voor de beste ontvangst.
Sinds wij de VTM Go app gebruiken die je op de tv kan downloaden, hebben we altijd problemen gehad vooral om live 19u nieuws te bekijken.
In het begin hadden we het probleem, dat in de live uitzending, de uitzending enkele seconden naar voor sprong, om daarna feilloos te werken.
Nu is het een ander verhaal, na 10 minuten blijft het beeld hangen (2 a 3 seconden) dan speelt die verder (10 a 15 seconden) en blijft die weer hangen. Zo blijft die doorgaan, tot hij helemaal blijft hangen.
Het enige dat ik op dit moment kan doen, is uit de live uitzending gaan en na enkele seconden terug de live starten.
Dit heb ik gisteren 3 keer moeten herhalen, tot op het einde van de live uitzending.
Wij bezitten ook Netflix en Prime en daar loopt alles vlotjes.
Het probleem is uitsluitend met de VTM GO app.
Ik heb al verschillende speedtests uitgevoerd op de tv, met de volgende resultaten:
Download 60,65 Upload 28,50 net uitgevoerd als hij bleef hangen (tweede keer 83,23 en 28,47, derde keer 91,69 en 28,22)
De speedtest geeft aan, dat de aansluiting perfect is om filmen in UHD te bekijken.
Heeft hier iemand ervaring wat ik er aan zou kunnen doen ?
De helpdesk van VTM Go heb ik ook al aangesproken en de app heb ik al eens verwijdert, heb de tv ook al via wifi verbonden maar niets helpt.