Vrijgezellenfeest Warschau

Splitr

Active member
Ik ben gevraagd om een 3 daagse vrijgezellen te organiseren eind september. De enige voorwaarde was buitenland.
Iemand ervaring met een vrijgezellen weekend in het buitenland? Je mag gerust delen, kan wel wat inspiratie gebruiken.
 
Ik ben gevraagd om een 3 daagse vrijgezellen te organiseren eind september. De enige voorwaarde was buitenland.
Iemand ervaring met een vrijgezellen weekend in het buitenland? Je mag gerust delen, kan wel wat inspiratie gebruiken.
Wat zijn de verwachtingen? Ist de bedoeling om u drie dagen crimineel zat te drinken en dan nen helen dag in u bed te stinken (niets mis éh), of wilt ge ook iets waar ge wat kunt rondlopen en wat dingen zien?
 
Ik ben gevraagd om een 3 daagse vrijgezellen te organiseren eind september. De enige voorwaarde was buitenland.
Iemand ervaring met een vrijgezellen weekend in het buitenland? Je mag gerust delen, kan wel wat inspiratie gebruiken.
Ge hebt er goede hoop in...
 
Ik ben al 3 x naar Amsterdam op vrijgezellen geweest en ik vind dat echt de max.

- Bootje varen op de grachten met bier en wijn inbegrepen, muziek op en perfect voor in de voormiddag te doen, duurt ongeveer 2u.
- 10 min van het centrum kan je bubbel voetbal spelen (om in de sfeer te blijven :unsure:)
- cafés uiteraard genoeg en 's avonds dansen en sjanzen op het Leidseplein of Rembrandtplein
 
Budapest! Niets zo zalig om een hele dag in de thermen te chillen na bijna dood te gaan de dag ervoor :rofl:
 
Tallinn of Riga zou ook wel goed doenbaar zijn heb ik al eens gehoord. Allez, als het gaat wegens Corona natuurlijk.
 
Dublin is ook een aanrader. Vlucht kost amper geld, pubs sfeer van smiddags tot middernacht. Erna moet je wel wat zoeken om discotheek oid te vinden
 
Amsterdam gedaan. Net buiten het centrum ook gaan karten toen.
Praag gedaan. Daar een escape room gedaan.

En verder natuurlijk veel drinken en wat rondwandelen en de bruidegom een dansje laten ondergaan.
 
In Riga zou het de moeite zijn qua gemakkelijke grietjes scoren :unsure:

Enkele vrienden (blijkbaar geen goei anders had ik meegeweest :() zijn daar geweest paar jaar terug en daar is 75% vrouwelijk in de clubs en zijn nogal redelijk into West-Europeanen :coolbrows:
 
De laatste was in Amsterdam, door Corona is die van ibiza niet kunnen doorgaan jammer genoeg.

Zaken die we hebben gedaan:

-Achterlijke opdrachten, maar niet van het type waar andere mensen last van hebben
-Bierfiets
-Cafe's ingegedoken (met inclusie van een stripclub)
-Technofeest op een boot de hele nacht

Beste 2 dagen in Amsterdam ooit.
 
In Riga zou het de moeite zijn qua gemakkelijke grietjes scoren :unsure:

Enkele vrienden (blijkbaar geen goei anders had ik meegeweest :() zijn daar geweest paar jaar terug en daar is 75% vrouwelijk in de clubs en zijn nogal redelijk into West-Europeanen :coolbrows:


die jaren zijn gedaan denk ik. kunde daar een opscharen na da ge ze ne gansen avond hebt volgegoten? ja ze.. maar de prijzen in de clubs zijn daar niet spectaculair goedkoop, cocktails zijn daar ook gewoon €10; en een even grote kans da ge me u fluit in u handen achterblijft en da ze is lachen omda ze u westerse portu hebben leeggedronken.

Ik ben zijne naam vergeten van op 9L maar diene had zijn jachtterein verlegd naar ukraine dacht ik, en dat beaamt mijn vriendin (die de afgelopen 10j in Riga woonde) dat zij naar kiev gaan omdat het daar goedkoop is.

Ne vrijgezellen is keihard budget en goestins afhankelijk he..
Huizeke op den buiten en geld in activiteiten, skien of strand, low budget? 'tis allemaal wat da ge der wilt aan geven en vooral wat ge als groep wilt! ik heb ook nog nooit ne vrijgezelle gehad waar 1 iemand dat ineenstak.. altijd wel ne man of 4-5 dat vergaderde
 
Amsterdam was de eerste keer 2 nachten voor €100 in klein maar proper hotel boven een bar, parking €25 per dag maar kunt ge delen met diegene die meerijden.

Andere keer was €125 voor 1 nacht in een (te) chique hotel.

En en drank en eten kiest ge zelf natuurlijk maar toch gauw €100 per dag en dan doet ge niks te zot.
 
Budapest! Niets zo zalig om een hele dag in de thermen te chillen na bijna dood te gaan de dag ervoor :rofl:
volledig akkoord! Al een paar buitenlandse vrijgezellen gedaan (Praag, Berlijn, Madrid, Krakow) maar dit blijft mij toch om de een of andere reden het meest bij.

Wondermooie stad, leuke activiteiten te vinden, ook en 's avonds echt wel leuk om uit te gaan (ruin bars!)

tip: vorm een klein organiserend comité rond je. Op die manier kun je taken wat verdelen (vervoer, eten, activiteiten, verblijf,...) en zorg je er voor dat het een georganiseerd uitje wordt. Want als je onvoorbereid in een stad toekomt louter maar om te kunnen zeggen "kijkt ne keer hoe speciaal, 'tis in budapest te doen" heeft niemand er niets aan.

Wij zorgden bv. dat de restaurents voor ons avondeten gereserveerd waren (tripadvisor afgaan) zodat we daar niet met 15 man staan te schimmelen "jah, wat gaan we eten". "tis niet dat dat een georganiseerde bejaardentripje moet worden maar de hoofdlijnen leg je vooraf vast en op zo een reis heb je dan diegene die het heft in handen nemen en de meelopers die gewoon als een kieken zonder kop achterna lopen.
 
Terug
Bovenaan