Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker de laatste jaren was het nu ook niet alsof het echt nog drummen was voor plaatjes in die voorjaarsploeg... was het in 2022 & 2023 niet telkens Remco die op zijn eentje in Luik nog op de valreep de meubelen moest redden in een anders schraal voorjaar voor Quick-Step? Ook 2024 was echt gene vette... dan kan ik mij toch héél moeilijk voorstellen dat daar niemand op een bepaald moment eens oppert van misschien toch Remco eens wat vroeger uit te spelen dan enkel in de Waalse klassiekers.Waarom doen ze bij Red Bull eigenlijk alsof ze zo geniaal zijn en ze alles stil hebben kunnen houden?
In de winter werd al geopperd dat Remco de RVV ging rijden, neutrale uitrusting ten spijt, hij werd meerdere keren op het parcours gespot. Ze hebben gewoon bij vragen erover altijd gelogen. Niet moeilijk dan hé...
Ik geloof ook echt voor geen seconde dat ze bij QS hem niet in de RVV wilden, natuurlijk wilden die dat.
Zeker de laatste jaren was het nu ook niet alsof het echt nog drummen was voor plaatjes in die voorjaarsploeg... was het in 2022 & 2023 niet telkens Remco die op zijn eentje in Luik nog op de valreep de meubelen moest redden in een anders schraal voorjaar voor Quick-Step? Ook 2024 was echt gene vette... dan kan ik mij toch héél moeilijk voorstellen dat daar niemand op een bepaald moment eens oppert van misschien toch Remco eens wat vroeger uit te spelen dan enkel in de Waalse klassiekers.
De realiteit zal waarschijnlijk wel wat genuanceerder zijn, zoals wel vaker als de heren Lefevere en Evenepoel het woord nemen.
Dit dus hèWaarom doen ze bij Red Bull eigenlijk alsof ze zo geniaal zijn en ze alles stil hebben kunnen houden?
In de winter werd al geopperd dat Remco de RVV ging rijden, neutrale uitrusting ten spijt, hij werd meerdere keren op het parcours gespot. Ze hebben gewoon bij vragen erover altijd gelogen. Niet moeilijk dan hé...
Ik geloof ook echt voor geen seconde dat ze bij QS hem niet in de RVV wilden, natuurlijk wilden die dat.
Maar dan wel "genoten hoe we iedereen in 't zak hebben gezet", ja jongens kom hè.Vergelijken is zeker moeilijk.
De PCS ranking geeft Boonen wel nog veel overschot puur qua punten (maar de ranking is natuurlijk maar hoe je er naar kijkt en waar je zelf prioriteit aan geeft). Natuurlijk is MVDP zijn carriere nog niet gedaan en focust MVDP zich eigenlijk vooral op het voorjaar op de weg en doet dan andere dingen op andere terreinen. Terwijl dat bij Boonen het hele jaar door punten pakken was.
Op de manier van koersen, het zijn ook eigenlijk 2 verschillende coureurs.
Boonen was nog altijd iets meer sprinter dan dat MVDP is, dus de manier dat Boonen koerste kon hij met een vrij gerust hart naar de finish gaan met vele renners (met uitzondering als Vanmarcke in de buurt was (OHN/RBX16)
Boonen in dit veld met dezelfde trainingsleer, technologie, ... ik had het zeker graag gezien

Sja, gewoonweg sublieme marketing strategie van Red Bull Bora Hans Grohe.Dit dus hèMaar dan wel "genoten hoe we iedereen in 't zak hebben gezet", ja jongens kom hè.
Ik was ook wel evens gefrustreerd in de actie(s) van Vermeersch in de diepe finale woensdag maar om dan echt in privé berichten die mens te gaan afdreigenSommige mensen...
WVA vindt VDP een grotere kampioen dan Boonen vandaag. Ik zou dat ook zeggen als ik zo vaak heb afgezien achter MVP.
Wat zeggen jullie? MVP > Boonen of niet
De waarheid zal in het midden liggen. Lefevere zal hem vooral in DDV willen hebben laten schitteren om zo Mrkendl een dienst te bewijzen door die wedstijd te voorzien van enig cachet.
“Het is geen geheim dat ik hem in zijn laatste twee seizoenen bij ons in de ploeg al heb proberen te overhalen om in Milaan-Sanremo én de Ronde te starten. Ik dacht altijd dat hij zelf niet wilde, maar Remco verzekert mij - zelfs deze week nog per sms - dat het onze trainers waren die hun veto stelden. Ik spreek dat niet per se tegen, maar laten we wel wezen: Remco had in die jaren het hoogste woord binnen de ploeg. Als hij écht had gewild, stonden Milaan-Sanremo en de Ronde op zijn programma. Het is een feit dat de trainers vandaag baas zijn. Maar een kopman die wint, is baas boven baas. Dat is bij UAE Emirates en Tadej Pogacar niet anders.”
De amateur renners zijn weer op de baanwel een grappig zicht, ik stond voor een rood licht en allemaal hadden ze een gelaatsuitdrukking alsof ze het méénden
Gebeurt spijtig genoeg overal.En alweer een dode (Brit van 51) en nog een reanimatie.

Paar dagen ervoor gaan. Gaat 10 keer vlotter gaan, en zonder inschrijvingsgeldHet zou niet meer aan mij besteed zijn om daar te voet al die hellingen te moeten doen omdat ge niet door kunt.