Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De hype van zo een evenement is enorm, veel deelnemers die misschien amper 200 km gefietst hebben dit jaar en dan beginnen aan zo iets , dat is natuurlijk vragen om problemen.Ik kan van hieruit ook mijn eigen Ronde Van Vlaanderen rijden het hele jaar door, zo ver is dat niet. Dus om 100+ euro te betalen voor hellingen die ik anders ook kan doen zonder gehinderd te worden, nee bedankt.
Blijkbaar veel volk die niet weten waar ze aan beginnen ook, een dode en 2 mensen die moesten gereanimeerd worden ...
Het is dan nog niet eens warm weer.
Die passeerden gisteren aan mijn deur, ik zag toch vooral zeer veel getrainde fietsers hoor. Als er al niet-getrainden tussen zitten zal het een kleine minderheid zijn.De hype van zo een evenement is enorm, veel deelnemers die misschien amper 200 km gefietst hebben dit jaar en dan beginnen aan zo iets , dat is natuurlijk vragen om problemen.
Ik onhoud vooral het volgende:
trager begin ?Er staat iig wel serieus wat wind!
Er staat iig wel serieus wat wind!

Deze informatie vind ik via google niet terug, vanwaar heb je deze info?Offtopic, maar toch..
Ge vergeet den dode in garage club van vorige maand .. toch ietske minder volk dan op rave rebels, wel schonekes verzwegen. Tis nie dat de jens aan zen proefstuk toe is daarmee.
Matje, Matje, Matje …KOMAAN WOUT.

Vooral grappig dat er hier gaan discussiëren en beter weten dan iemand die echt in het vak zit. Trust me bro.ik denk dat @MrCipo als (sport)arts het beste zicht heeft op wat een RVV doet met een lichaam. Dus al die zever dat de Brit zou gestorven zijn omdat hij te diep is geweest mag dan eens stoppen zeker?
De uitzending op VRT. Ik krijg er precies een ‘de intrede van Sinterklaas’-gevoel erbij.

Jij niet dan?Hoe je kan plassen terwijl je op een koersfiets zit is 1 van de grotere raadsels des levens. Ofwel hebben die mannen allemaal een schlong van +30cm.
Grappig hoe Total en Movistar daar nog wakker werden als die groep al 20 seconden weg was
Voor UAE, Visma en Red Bull zal dat de bedoeling geweest zijn maar ook Quick-Step heeft niemand mee... ik kan mij niet voorstellen dat dat nu volgens plan is voor hen![]()