StevenFM
Well-known member
Heeft lokaal ook zeker impact, bv. als Vlaams minister van (o.a.) omgeving trachtte Zuhal Demir het ambitieuze Europese Green Deal project te saboteren. Op haar kabinet verwijzen ze naar dit project als de 'Green Steal'. Tja.Wel, ik dank dat een rechtser beleid dat de NVA vertegenwoordigd nodig is in ons land. Liefst Federaal zelfs ipv enkel Vlaams. Migratie mag harder aangepakt worden, uitkeringen beperken in de tijd etc...
VB stem ik sowieso niet, we weten hoe dat gaat met fascisten in een regering. En standpunten van 100 jaar geleden zoals tov homo's zijn niet meer van deze tijd.
Langs de andere kan denk ik dat de klimaatopwarming het grootste probleem is dat we de komende 50 jaar gaan hebben in de wereld en dan is Groen de enige partij die zich daar precies iets van aantrekt. Nu op Vlaams en Federaal vlak maakt dat weinig uit aangezien de meeste vervuiling niet van ons komt. (wereldwijd bedoel ik dan)
Misschien dat ik eerder Groen moet stemmen in Europa.
Am I making sense?![]()
Flemish minister asks Belgian PM to stall Green Deal files during EU presidency
Letter obtained by POLITICO asks Alexander De Croo to prevent progress on new EU nature rules and 2040 climate target.
En naast klimaat heb je natuurlijk ook het thema milieu en dan kleurt het rapport van de Vlaamse regering ook donkerrood. Herinner u het PFOS schandaal dat verzwegen werd en pas na de Oosterweelwerken aan het licht kwam of de Vlaamse regering die de stikstofnormen negeert om bedrijven als Ineos op de wenken te kunnen bedienen. Alles moet wijken voor de Antwerpse haven.

). Gaat nergens over