Toch jammer dat ze boven jako nog reclame plaatsen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch jammer dat ze boven jako nog reclame plaatsen.
vind ze dit jaar best wel allemaal mooi
)Godver da's een mooi truitje.Ajax thuisshirt 2025-2026 junior & senior | Official Ajax Fanshop
Shop nu het officiële Ajax thuisshirt junior & senior 2025-2026 met exclusieve bedrukking bij Ajax | Vandaag vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis!www.ajax.nl
Het is zover. Nu twijfel ik toch sterk om toch nog eens dat overdreven bedrag neer te leggen voor dit shirt.
Je bedoelt zonder nummer/naam? Al mijn shirts van Liverpool zijn tot nu toe zonder nummer/naam behalve eentje.Ben het dinsdag gaan halen. Zonder bedrukking. Ben bang dat het ooit los gaat komen.
Inderdaad. Had eens eentje van Eriksen en daar is de bedrukking volledig eraf, maar ge ziet de schijn nog waar het heeft geplakt. Beetje zonde. Nu was het nog wel cool geweest met alleen het nummer zoals ze in de Eredivisie gaan spelen.Je bedoelt zonder nummer/naam? Al mijn shirts van Liverpool zijn tot nu toe zonder nummer/naam behalve eentje.
Heb hetzelfde voorgehad met een truitje van Engels, wel zonde wat zo een shirt is niet goedkoop natuurlijk.Inderdaad. Had eens eentje van Eriksen en daar is de bedrukking volledig eraf, maar ge ziet de schijn nog waar het heeft geplakt. Beetje zonde. Nu was het nog wel cool geweest met alleen het nummer zoals ze in de Eredivisie gaan spelen.
Vooral dan als je ook een truitje van AliExpress hebt en daar de bedrukking wel op blijft zitten.Heb hetzelfde voorgehad met een truitje van Engels, wel zonde wat zo een shirt is niet goedkoop natuurlijk.
Eigenlijk niet zo erg dat de belettering van Engels niet meer zichtbaar is.Heb hetzelfde voorgehad met een truitje van Engels, wel zonde wat zo een shirt is niet goedkoop natuurlijk.

Man ik vlieg persoonlyk na chelsea als die vertrektIk heb het nieuwe home shirt van Inter besteld met Lukaku bedrukking

staat uw privé-jet al klaar?Man ik vlieg persoonlyk na chelsea als die vertrekt![]()