Voetbalshirts

Totaal off topic trouwens, maar die 3de kit van Ajax :love:
Ja, zalig, maar ze hebben de vogeltjes in de nek al moeten weghalen van de UEFA. Ik heb nog getwijfeld om het te kopen, maar er is nu al een pre-order voor rond nieuwjaar een shirt te kunnen krijgen als ik het goed heb. Dat en het feit dat ik al €90 heb neergelegd voor het thuisshirt, doen me toch afzien van de aanschaf van het derde shirt. Misschien als er nog over zijn op het einde van het seizoen dat ik er toch eentje neem.
 
Vanwaar komt die hype voor dat truitje eigenlijk? Is dat nu echt gewoon omdat daar wat rasta kleuren in voorkomen?
 
Is er ooit gene zoon van Bob Marley komen zingen int stadion ?
Ja of neef, maar dat is niet de link. De link is dat de Ajax supporters in de rust altijd "Three Little Birds" van Bob Marley zingen. Zoals @Hans Moleman al in een ander topic aangaf, komt dit van een match in Cardiff (?) waar ze dit liedje speelde na een match tegen Ajax en de supporters van Ajax tijdens het wachten begonnen mee te zingen en dat uiteindelijk behouden hebben voor tijdens de rust. Aangezien Bob Marley blijkbaar een grote voetbalfan was, is zijn familie dat te weten gekomen en is er een soort "band" met de familie. Dus die komen af en toe naar het stadion.
 
Ja of neef, maar dat is niet de link. De link is dat de Ajax supporters in de rust altijd "Three Little Birds" van Bob Marley zingen. Zoals @Hans Moleman al in een ander topic aangaf, komt dit van een match in Cardiff (?) waar ze dit liedje speelde na een match tegen Ajax en de supporters van Ajax tijdens het wachten begonnen mee te zingen en dat uiteindelijk behouden hebben voor tijdens de rust. Aangezien Bob Marley blijkbaar een grote voetbalfan was, is zijn familie dat te weten gekomen en is er een soort "band" met de familie. Dus die komen af en toe naar het stadion.
En ge kunt er weed roken 😁
 
Derde shirt rsca
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F10%2F28%2Ff5319aa0-f993-4e22-88fa-b54bba1032a8.jpg
 
Vraag is natuurlijk. Wanneer gaan we die kunnen gebruiken. In de beker ?

Die 3e shirts zijn tegenwoordig wel knap. Vorig jaar dat Roma-rood ook, maar nooit in gespeeld denk ik
Dat is gewoon geld uit de zakken slaan, vroeger moest ik dan ook al die shirts hebben :) gelukkig was het toen nog geen mode om drie shirts te maken en de prijs is ook gewoon belachelijk hoog.
Vorig jaar voor mijn zoon met bedrukking bij kleine 100€, nu als hij 1 wilt ist wachten tot na het seizoen meestal dan aan +- 30€
 
Leuk gedaan! Leuk idee.

Ben wel fan van shirts met een concept.

Derde shirt van Anderlecht volgend seizoen zal bv ook een zeer Brussels karakter krijgen.
 
Terug
Bovenaan