Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat nieuwe shirt zal wss pas voor volgend najaar zijn hé. Toch altijd in de aanloop naar een groot tornooi?Ik hoop gewoon dat de Duivels dit jaar een shirtje hebben zonder remsporen.
zouden ze terug nieuwe shirts hebben volgend jaar?Dat nieuwe shirt zal wss pas voor volgend najaar zijn hé. Toch altijd in de aanloop naar een groot tornooi?
Gezien er een groot tornooi is volgend jaar, lijkt me dat zo goed als zeker ja.zouden ze terug nieuwe shirts hebben volgend jaar?
Duidelijk al efkes geen voetbal gezien …club met unibet op hun trui?
ik dacht dat dat verboden was, gokken afficheren?
Ondertussen speelt half 1a wel met een sponsor die linkt naar gokken.club met unibet op hun trui?
ik dacht dat dat verboden was, gokken afficheren?
. Nu twijfel ik toch sterk om toch nog eens dat overdreven bedrag neer te leggen voor dit shirt.Prachtige shirtsAjax thuisshirt 2025-2026 junior & senior | Official Ajax Fanshop
Shop nu het officiële Ajax thuisshirt junior & senior 2025-2026 met exclusieve bedrukking bij Ajax | Vandaag vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis!www.ajax.nl
Het is zover. Nu twijfel ik toch sterk om toch nog eens dat overdreven bedrag neer te leggen voor dit shirt.
Ook ferm aan het overwegen een Gravenberch shirt aan te schaffen, ondanks de hoge prijs.Ajax thuisshirt 2025-2026 junior & senior | Official Ajax Fanshop
Shop nu het officiële Ajax thuisshirt junior & senior 2025-2026 met exclusieve bedrukking bij Ajax | Vandaag vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis!www.ajax.nl
Het is zover. Nu twijfel ik toch sterk om toch nog eens dat overdreven bedrag neer te leggen voor dit shirt.
Als ik één bestel zou ik misschien overwegen met Eredivisie bedrukking (nr 10 omdat Litmanen mijn jeugdheld was of 14 om de voor hand liggende reden), maar waarschijnlijk zonder.Ook ferm aan het overwegen een Gravenberch shirt aan te schaffen, ondanks de hoge prijs.
Dat zou het 3de shirt worden, maar is nog niet officieel bevestigd. Al ga ik er wel vanuit dat dit één van deze dagen gaat gebeuren of rond de loting van de CL.Idd, het heeft wel iets, met dat logo.
Ging er ook geen Bob Marley shirt uitkomen van Ajax dit jaar?
Wellicht voor mijn zoon zijn verjaardag 1 van psg kopen, k weet het is een klote club maar die is daar dol op met mbappe etc