Voetbalshirts

snap het nut ook niet van 3e kits. Lijkt mij gewoon een manier om geld in te winnen door extra shirt verkoop
 
snap het nut ook niet van 3e kits. Lijkt mij gewoon een manier om geld in te winnen door extra shirt verkoop
Een extra kleur kan nooit kwaad hoor. Dat kan ik enkel beamen. Er moet een duidelijk onderscheid zijn tussen spelers, keepers en officials.
Als je eerste kit rood is en uw tweede is wit. Wat doe je dan aan tegen een rood/wit gestreepte tegenstander?

Overigens: die lichtgrijze keepertrui van Mignolet bv zouden ze voor mijn part niet mogen toelaten tegen spelers die in het wit spelen zoals Beerschot afgelopen weekend. Veel te weinig onderscheid imo. Maar omdat er VAR is laten ze het wel toe vermoed ik.
 
snap het nut ook niet van 3e kits. Lijkt mij gewoon een manier om geld in te winnen door extra shirt verkoop
Is ook vooral voor het financiële lijkt me. Eigenlijk zonde, als ik naar Ajax kijk. Het 3de tenue is zoveel mooier dan het uitshirt en helaas gaan we maar een klein aantal matchen het 3de aandoen. Zonde.
 
Is ook vooral voor het financiële lijkt me. Eigenlijk zonde, als ik naar Ajax kijk. Het 3de tenue is zoveel mooier dan het uitshirt en helaas gaan we maar een klein aantal matchen het 3de aandoen. Zonde.
Net als vorig seizoen. Al maakt dat het mss nog specialer?

Ook zonde dat men dit seizoen 2 topshirts uitbrengt bij Ajax.
 
Net als vorig seizoen. Al maakt dat het mss nog specialer?

Ook zonde dat men dit seizoen 2 topshirts uitbrengt bij Ajax.
Ja idd, het is een beetje kiezen nu. Het maakt het inderdaad specialer, maar moet dat persé? Zie ze liever vaker spelen met de mooiere shirts.
 
3 vogeltjes moeten van het Bob Marley shirt van de UEFA om in de Champions League te spelen.

UEFA steeds bezig met de belangrijke zaken in het voetbal … :sarcastic:
 
3 vogeltjes moeten van het Bob Marley shirt van de UEFA om in de Champions League te spelen.

UEFA steeds bezig met de belangrijke zaken in het voetbal … :sarcastic:
Tis belachelijk maar het is een regel dat men buiten Clublogo, shirtsponsor, en sponsor er niks ander toegelaten is kwa uitlatingen. Dit weekend hebben jullie er gewoon mee gespeeld maar zonder de vogeltjes.
 
Tis belachelijk maar het is een regel dat men buiten Clublogo, shirtsponsor, en sponsor er niks ander toegelaten is kwa uitlatingen. Dit weekend hebben jullie er gewoon mee gespeeld maar zonder de vogeltjes.
Maar hoe zit dat dan met die slang op het Inter-shirt vorig jaar of 2 jaar geleden?
 
Tis belachelijk maar het is een regel dat men buiten Clublogo, shirtsponsor, en sponsor er niks ander toegelaten is kwa uitlatingen. Dit weekend hebben jullie er gewoon mee gespeeld maar zonder de vogeltjes.
En wat met jullie leuze "no sweat, no glory" of alternatief ook eens zeker "no heart, no glory", dat bij gebrek aan sponsor op jullie buik stond? En nu in de nek vanachter zeker?

Of kijk eens welke geweldige ontwerpen Venezia al op de markt gebracht heeft. Dat is nog wat anders dan 3 kleine vogeltjes.
 
En wat met jullie leuze "no sweat, no glory" of alternatief ook eens zeker "no heart, no glory", dat bij gebrek aan sponsor op jullie buik stond? En nu in de nek vanachter zeker?

Of kijk eens welke geweldige ontwerpen Venezia al op de markt gebracht heeft. Dat is nog wat anders dan 3 kleine vogeltjes
Ik weet de boodschap erachter niet echt van die vogeltjes, zou dit geen politieke boodschap kunnen zijn ?
 
Ik weet de boodschap erachter niet echt van die vogeltjes, zou dit geen politieke boodschap kunnen zijn ?
Helemaal niet.

3 vogeltjes voor het lied van Bob Marley, dat men in 2008 is beginnen zingen na een match op Cardif, toen de supporters moesten wachten om het stadion te verlaten. Sindsdien wordt dit altijd gezongen.

Lijkt mij dus nog maar eens een regel van uefa die wss bedoeld is om politieke statements te weren, zoals het uittrekken van het truitje na een doelpunt verbieden, maar hierbij gewoon een hoop onschuldige boodschappen mee gaat verbieden …
 
Terug
Bovenaan