Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze ongein heb ik dus gemist (sommige moeten werken) maar voor wie of wat doet DSM dit? Ik heb de laatste 90km gezien en ik heb daarin toch niemand van DSM een rol zien spelen? Ze maken zich op deze manier toch een beetje belachelijk?

"Prevent or delay the movement of another rider". Lijkt me gewoon hetgeen ze daar doen. Als je in deze situatie die regel niet kunt gebruiken wanneer dan wel? Girmay valt daar ook de kant in door hun onnozel gedoe.Technisch gezien is het geen obstructie , ze doen het al jaren op de kortekeer , maar deze keer was het vrij extreem.
Doel is om het peleton te laten scheuren wat gelukt was. Het is niet sympathiek, maar je moet zeker iets doen als je beste renner Degenkolb is.![]()
Dat kun jij allemaal wel zeggen, maar die exacte regel is in het verleden letterlijk al gebruikt om bepaalde renners te beboeten die heel opzichtig de weg blokkeerden (aan het begin van de wedstrijd). En dat was nog een stukje minder dan dit. Heeft er dus wel degelijk mee te maken. Probleem is dat de UCI er ondertussen al weer jaren niets aan doet.Das ook weer gooien met een regel die er waarschijnlijk niets mee te maken heeft. Dan kan je in principe zeggen dat iedereen in het peloton aan de kant moet als jij naar voor wil rijden. Aangezien de tragere renner voor je uw movement delayed.
Zelfde mening dat het wat belachelijk was nu."Prevent or delay the movement of another rider". Lijkt me gewoon hetgeen ze daar doen. Als je in deze situatie die regel niet kunt gebruiken wanneer dan wel? Girmay valt daar ook de kant in door hun onnozel gedoe.
Er is toch een verschil tussen quasi gaan surplacen en sprinten naar de heuvel en "rustig" omhoog rijden. DSM kopieert het van Trek vorige wedstrijd maar ik kan mij niet direct een andere wedstrijd bedenken waar het zo extreem was.Zelfde mening dat het wat belachelijk was nu.
Maar dat is toch al heel lang aan de gang , sprinten naar de weg van de heuvel en dan de weg afzetten, met de ploeg, leg gewoon een random vlaams voorjaarswedstrijd op van de laatste jaren en het gebeurd zeker eenmaal.
Nu gebeurd krak hetzelfde alleen nog een stuk trager.
Bij girmay heeft DSM er zelf niks mee te maken?
Girmay valt effectief de struiken in wanneer DSM bijna stilstaat. Hij zit daar op rij 8-10 ongeveer. Is redelijk duidelijk links in beeld te zien als je naar de herhaling kijkt.
Ik dacht dat je het had op de zware val van Girmay.Er is toch een verschil tussen quasi gaan surplacen en sprinten naar de heuvel en "rustig" omhoog rijden. DSM kopieert het van Trek vorige wedstrijd maar ik kan mij niet direct een andere wedstrijd bedenken waar het zo extreem was.
Girmay valt effectief de struiken in wanneer DSM bijna stilstaat. Hij zit daar op rij 8-10 ongeveer. Is redelijk duidelijk links in beeld te zien als je naar de herhaling kijkt.
Zelfde mening dat het wat belachelijk was nu.
Maar dat is toch al heel lang aan de gang , sprinten naar de weg van de heuvel en dan de weg afzetten, met de ploeg, leg gewoon een random vlaams voorjaarswedstrijd op van de laatste jaren en het gebeurd zeker eenmaal.
Nu gebeurd krak hetzelfde alleen nog een stuk trager.
Bij girmay heeft DSM er zelf niks mee te maken?
Ik dacht dat je het had op de zware val van Girmay.
Tuurlijk ik geef je gelijk e , maar ik had het over die regel, in principe gebeurd 2x hetzelfde , alleen rijden ze de ene keer aan 4km/uur en de andere keer aan 15km/ uur
Ga je dan een minimumsnelheid opleggen op hellingen ? Succes
Dus je moet een snelheidslimiet opleggen,Er zijn toch weinig mensen die het verschil niet zien tussen de snelheid waarmee ze normaal rustig zo'n heuveltje oprijden en wat we nu zagen. Dus zo moeilijk is dit niet

Is er eigenlijk nieuws over Girmay?
En de andere afgevoerde renners.
Wat DSM hier doet is extreem traag rijden, maar die kerel van ineos (ik denk Heiduk) rijdt ook gewoon even traag.Er zijn toch weinig mensen die het verschil niet zien tussen de snelheid waarmee ze normaal rustig zo'n heuveltje oprijden en wat we nu zagen. Dus zo moeilijk is dit niet.
Denk Aimee De Gendt IIRC.Wie is er over Bini gegaan trouwens (zelfde ploeg), was ook nen knal, zot dat die kerel daar niks aan overgehouden heeft?

Vooral 1e deel kwaremont reed hij hard maar een debiel heeft zijn strava-post gerapporteerd en die staat nu flagged dus kan exacte niet meer zienWat een geweldenaar!
MVDP zo verpletteren op de Kwaremont, fenomenaal.
Het is amper april en ze gaan al van goede huize moeten zijn om nog een beter seizoen uit de mouw te schudden.

![]()
Mohoric komt met de schrik vrij na val in Ronde van Vlaanderen
Voor Matej Mohoric is de 107e Ronde van Vlaanderen uitgedraaid op een bittere teleurstelling. De Sloveen van Bahrain Victorious begon als een van de (schaduw)favorieten aan de klassieker, maar was onderweg betrokken bij een zware valpartij. In aanloop naar de tweede passage van de Oude Kwaremont...www.wielerflits.be
Al bij al oké dus, kon veel erger.
Denk nu wel dat de twee "de grote drie" niet zouden kunnen volgen hebben en geen top 10 gereden zouden hebben. Moesten eigenlijk in de anticipeerdersgroep gezeten hebben, zeker Girmay omdat die geen ploegmaat mee had (Mohoric had Fred Wright mee). Maar voor Girmay was dit ook nog maar zijn eerste ronde.
Goede supporter dit.
Mohoric tikt achterwiel van Girmay aan. Stuurmanskunsten van die lotto renner links achter Mohoric, deels opgevangen door de Ineosrenner links van de lottorenner.