Virusgekte: van online haat tot terrorisme


Ondertussen ligt heel die boel compleet op z'n gat. Er komt nog 15 man opdagen voor de zoveelste mars voor Conings. En uit het nieuws is hij ondertussen ook wel verdwenen.

Veel zal wel te maken hebben met de positieve trend waarin we momenteel zitten. Steeds meer kan (binnenkort).

Toch eigenaardig hé. Enkele weken terug stond het land in brand. Nu? Crickets.
 

Ondertussen ligt heel die boel compleet op z'n gat. Er komt nog 15 man opdagen voor de zoveelste mars voor Conings. En uit het nieuws is hij ondertussen ook wel verdwenen.

Veel zal wel te maken hebben met de positieve trend waarin we momenteel zitten. Steeds meer kan (binnenkort).

Toch eigenaardig hé. Enkele weken terug stond het land in brand. Nu? Crickets.
Nuja ,het leven gaat verder.
De man is spoorloos verdwenen , niemand die weet waar em zit of dat ie nog leeft , veel nieuws valt er voorlopig niet over te rapen . Wachten tot MVR uit zijn safehouse mag , maarja ook die wordt steeds minder relevant.
 

Ondertussen ligt heel die boel compleet op z'n gat. Er komt nog 15 man opdagen voor de zoveelste mars voor Conings. En uit het nieuws is hij ondertussen ook wel verdwenen.

Veel zal wel te maken hebben met de positieve trend waarin we momenteel zitten. Steeds meer kan (binnenkort).

Toch eigenaardig hé. Enkele weken terug stond het land in brand. Nu? Crickets.
Net zoals al die andere problemen. Ik hoor niemand nog wenen over onze doemexperten die we nooit meer weg gingen krijgen.
 
Dit is toch het perfecte voorbeeld van hoe iets gewoon heel veel relevantie verliest na een bepaalde tijd.

MVR zit er alvast niet mee in, hij is nu volop op de PFOS kar gesprongen. Blijkbaar is hij daar nu ook al expert in. Of dat zou zijn Twitter u toch doen vermoeden.
 
Dit is toch het perfecte voorbeeld van hoe iets gewoon heel veel relevantie verliest na een bepaalde tijd.

MVR zit er alvast niet mee in, hij is nu volop op de PFOS kar gesprongen. Blijkbaar is hij daar nu ook al expert in. Of dat zou zijn Twitter u toch doen vermoeden.
Als je op een medium met enkel experten kijkt is het toch niet moeilijk om enkel experten te zien. Het ging er godganse dagen over dat MVR niet uit de media weg te branden was en die volgens een groot plan zich aan het opdringen was aan iedereen. Wat in deze maar weer quatsch was.
 
Als je op een medium met enkel experten kijkt is het toch niet moeilijk om enkel experten te zien. Het ging er godganse dagen over dat MVR niet uit de media weg te branden was en die volgens een groot plan zich aan het opdringen was aan iedereen. Wat in deze maar weer quatsch was.
Correctie, hij heeft zich opgedrongen bij iedereen.
Dat hij nu al 3 weken wat in de luwte leeft dat klopt. Maar de bekendheid en invloed die is niet ineens weg natuurlijk.
Vergeet ook niet dat deze pandemie nog niet voorbij. Er wordt gevaccineerd en de besmettingen dalen, maar we zitten nog wel een eindje verwijderd van dat het onder controle is hoor.
 
Correctie, hij heeft zich opgedrongen bij iedereen.
Dat hij nu al 3 weken wat in de luwte leeft dat klopt. Maar de bekendheid en invloed die is niet ineens weg natuurlijk.
Vergeet ook niet dat deze pandemie nog niet voorbij. Er wordt gevaccineerd en de besmettingen dalen, maar we zitten nog wel een eindje verwijderd van dat het onder controle is hoor.
Dat zal ik niet ontkennen maar we mogen toch zeggen dat de idiote overdrijving dat we MVR zij macht nooit nog gingen kunnen afschudden en hij voor altijd ons leven ging bepalen en ons zijn wil ging opleggen toch niet echt terecht is gezien de huidige situatie. We mogen toch zeggen dat MVR momenteel serieus uit ons leven verdreven is.
 
Dit is toch het perfecte voorbeeld van hoe iets gewoon heel veel relevantie verliest na een bepaalde tijd.

MVR zit er alvast niet mee in, hij is nu volop op de PFOS kar gesprongen. Blijkbaar is hij daar nu ook al expert in. Of dat zou zijn Twitter u toch doen vermoeden.
Aangezien toxicologie een onderdeel is van de opleiding tot klinisch bioloog is ie dat eigenlijk wel.
 
Dit is toch het perfecte voorbeeld van hoe iets gewoon heel veel relevantie verliest na een bepaalde tijd.

MVR zit er alvast niet mee in, hij is nu volop op de PFOS kar gesprongen. Blijkbaar is hij daar nu ook al expert in. Of dat zou zijn Twitter u toch doen vermoeden.

Volop op de kar gesprongen? Hij heeft ocharme één tweet de wereld in gestuurd die dan nog maar zijlings ermee temaken heeft.


Uw obsessie met Van Ranst is niet gezond.
 
Volop op de kar gesprongen? Hij heeft ocharme één tweet de wereld in gestuurd die dan nog maar zijlings ermee temaken heeft.


Uw obsessie met Van Ranst is niet gezond.
De eerste van vele die nog gaan komen!
En het klopt dat deze er maar halvelings ermee te maken heeft. Dit is een politieke recuperatietweet.
Dat mag eh, maar dan mag een kat ook een kat worden genoemd en mag er gezegd worden dan MVR tweet vanuit politiek oogpunt.

Ik heb trouwens geen obsessie voor MVR. Deze kwam voorbij, en natuurlijk snol ik dan even weer rond op nonkel Marc zijn twitter. Blij was ik om te zien dat het daar nog niks verandert is.

Ik hoop oprecht wel dat hij snel terug naar huis kan. Dit circus heeft gewoon al te lang geduurd en de houdbaarheid is al verstreken.
 
De eerste van vele die nog gaan komen!
En het klopt dat deze er maar halvelings ermee te maken heeft. Dit is een politieke recuperatietweet.
Dat mag eh, maar dan mag een kat ook een kat worden genoemd en mag er gezegd worden dan MVR tweet vanuit politiek oogpunt.

Ik heb trouwens geen obsessie voor MVR. Deze kwam voorbij, en natuurlijk snol ik dan even weer rond op nonkel Marc zijn twitter. Blij was ik om te zien dat het daar nog niks verandert is.

Kom jongen, je zat gewoon flagrant te liegen. Je moet nu geen excuses zoeken. Probeer bij uw volgende zwartmaakpoging misschien iets te nemen dat niet na 10 seconden opzoekingswerk te ontkrachten valt.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Volgens de eerste berichten zou Conings al drie weken geleden overleden zijn. Het gaat om een wanhoopsdaad.

Drie weken.. en ze hebben zolang met honden zitten zoeken. Maar de burgemeester vind hem tijdens het mountainbiken
 
Toch ook weer een geweldige storm in een glas water.
Maar Jurgen heeft voor 300% zijn doel bereikt hé. Hij heeft de aandacht en roem gekregen die hij wilde terwijl hij allang dood was.

Nu goed dit moet ook wel ergens een opluchting zijn voor zijn familie, vriendin en vrienden als ze hem gevonden zouden hebben. Het blijft pijnlijk maar dan kunnen ze eindelijk ook verder met hun leven en dit hoofdstuk afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan