zwarten
Well-known member
omdat ze een oversekste bondscoach hebben?Een corrupt derdewereldland.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat ze een oversekste bondscoach hebben?Een corrupt derdewereldland.

Zucht.omdat ze een oversekste bondscoach hebben?![]()
Zucht.
Tja goed, maar als je komt claimen dat Spanje (een land uit de EU wat, voor zover ik weet, niet echt bekend staat als problematisch land in het algemeen) een 'corrupt derdewereldland' is dan mag je toch met wat meer uitleg komen dan 'trust me bro'?Ik zit hier niet om geschiedenisles te geven. Mensen die ook veel van Spanje afweten, mogen gerust niet akkoord gaan met mij en een discussie aangaan. Aan de rest stel ik voor dat je ofwel zelf eens wat research doet, ofwel je waardeloze mening gewoon voor jezelf houdt. Net zoals ik mijn waardeloze mening over het stikstofdecreet voor mezelf houd.
Vilda en de la Fuente (kale man op de foto) ook gewoon afzetten graag.Die speech van Rubiales, maar vooral ook de steun die hij vervolgens krijgt uit de zaal, is inderdaad hallucinant: https://sporza.be/nl/2023/08/25/rub...ollega-stopt-als-international~1692959445664/
Niet dat het mij verbaast hoor, de enige reden dat die daar nog zit is dankzij Rubiales. Hij zou overigens een contractverlenging van 4j aangeboden hebben gekregen.
Voor die ploeg toch ook afschuwelijk triestig, die zouden nu met niets anders moeten bezig zijn dan met het hoogtepunt van hun sportcarrière te vieren, maar hun prestatie wordt nu volledig in de schaduw gesteld van een handtastelijke, seksistische macho.Vilda en de la Fuente (kale man op de foto) ook gewoon afzetten graag.
Hoe haal je het zelfs in je hoofd om daar te gaan applaudisseren als bondscoach van de vrouwenploeg én vooral de vrouw in kwestie.Niet dat het mij verbaast hoor, de enige reden dat die daar nog zit is dankzij Rubiales. Hij zou overigens een contractverlenging van 4j aangeboden hebben gekregen.
Ondertussen hebben blijkbaar (bijna?) alle Spaanse vrouwen zich teruggetrokken van de nationale ploeg tot die figuren weg zijn.
Als ik dit artikel mag geloven is het niet eens zeker dat hij haar betast heeft en is het enige bewijs haar getuigenis?Een Brugge-fan zal gedacht hebben dat waar Rubiales mee weg komt, hij ook wel mee kan weg komen...
![]()
Supporter Club Brugge verlaat Spaanse gevangenis na betalen borgsom
Een supporter van Club Brugge heeft na de match tegen Osasuna de gevangenis mogen verlaten. Daarvoor moest hij een borgsom van 15.000 euro betalen.www.voetbalkrant.com
TL;DR:
- 30-jarige man betast Spaanse dame.
- Gelijk opgepakt en enkel vrijgelaten na betalen 15.000 euro borg (!)
- Moet beschikbaar blijven van het gerecht en riskeert een gevangenisstraf.
Goed, het zal allicht een gradatie erger geweest zijn, maar het is wel opvallend hoe snel en daadkrachtig men optreedt in situaties waar er geen politieke connecties in het spel zijn. En dat bevestigt dan weer @Fusion 's corruptie claims over Spanje.

Juridisch stappen ondernemen?Ondertussen steunt de Spaanse bond zijn voorzitter blijkbaar volledig : https://www.hln.be/voetbal/zullen-j...lsters-en-reconstrueert-bewuste-kus~a41338f7/ . Dat wordt nog plezant daar.
Wat een ronduit zielige en beschamende vertoning zeg. Ik wil(de) nog gerust geloven toen ik het aanvankelijk zag dat dat een misplaatste uiting van vreugde was omdat ik die Rubiales zijn voorgeschiedenis niet kende, maar dat was het dus duidelijk niet. En dan nog: als er zoveel reactie op komt, dan verontschuldig je je toch gewoon? Maar neen, we gaan ons ingraven en die speelster zelfs aanklagen. Walgelijk.Ondertussen steunt de Spaanse bond zijn voorzitter blijkbaar volledig : https://www.hln.be/voetbal/zullen-j...lsters-en-reconstrueert-bewuste-kus~a41338f7/ . Dat wordt nog plezant daar.
Die reconstructieOndertussen steunt de Spaanse bond zijn voorzitter blijkbaar volledig : https://www.hln.be/voetbal/zullen-j...lsters-en-reconstrueert-bewuste-kus~a41338f7/ . Dat wordt nog plezant daar.
Dat is toch alle gekheid op een stokje. Hoe verzin je het?