Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ideaal scenario voor Pidcock nu... man tegen man. Hij moet rijden maar Iserbyt ook, rest is niet goed genoeg.

Ook voor Iserbyt beste scenario, kan niet meer vastgezet worden.

Pidcock zijnde alle aanvallen van een 5-tal Belgen pareren is gekkenwerk, nu zet hij zelf de Belgen aan het werk. Benieuwd of hij dit kan volhouden. En indien niet zal het niet meer met een ganse groep zijn in de finale

Van Iserbyt gaat het toch niet komen vandaag, ik denk dat hij ribbedebie is.

Zou ik nu in mijn nest kruipen om morgen te gaan travakken of niet.

Ik vind het echt antireclame voor de sport.

Ik ben wel fan van Pidcock, maar deze sport kun je toch niet serieus nemen... Die ondergrond en dat parcours is totaal niet representatief voor het seizoen, en heeft toch weinig met veldrijden te maken. 't is meer mountainbike, en dan durven ze openlijk af te vragen waarom het geen olympische discipline is... Naast dat er al amper buitenlanders meedoen, en dat sommige wegrenners het als een tussendoortje zien en de veelcrossers quasi altijd naar de vernieling rijden omdat zij meer pieken in een veldritseizoen ook en de veelcrossers elke veldrit opnieuw crossen. Ik vind het een belachelijke en idiote sport. Maar goed Pidcock verdient wel een wereldtitel over zijn hele carrière gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan