_Pe_
Well-known member
De toekomst zal het uitwijzen hé Eniac. Voorlopig zie ik het (nog) niet bij Thibeau, maar dat wil niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb. Ik zie veel hype, maar ook een coureur die nogal snel excuses zoekt over waarom hij niet gewonnen heeft. Altijd heel veel show.Ik heb een heel ander gevoel, ik denk dat Thibau veel veelzijdiger is en op termijn veel gaat winnen in verschillende disciplines. Hij heeft het het laatste jaar wel wat moeilijker gehad met Corona en was nog niet gewoon om niet zomaar te winnen, maar ik denk dat die echt hoge ogen gaat gooien. Ook niet vergeten dat hij al veel meer gewonnen heeft dan zijn vader op die leeftijd![]()
In elk geval hoop ik dat ik het mis heb en dat hij verder gaat en een heel groot coureur wordt. Hij is niet de schuldige van de hype die rond hem gecreëerd wordt dus daar wil ik hem zeker niet op afrekenen.
Of hij al meer gewonnen heeft dan zijn vader op die leeftijd weet ik niet. Ik weet niet op welke leeftijd zijn vader precies is beginnen cyclocrossen. Toen ik zijn vader leerde kennen was die 7 of 8 jaar en won die in elk geval elk weekend. Maar dat was dan wel op een BMX'ke. Niet normaal wat die snotneus toen allemaal kon met dat fietske.

. Kudo's UCI.
.