Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een heel ander gevoel, ik denk dat Thibau veel veelzijdiger is en op termijn veel gaat winnen in verschillende disciplines. Hij heeft het het laatste jaar wel wat moeilijker gehad met Corona en was nog niet gewoon om niet zomaar te winnen, maar ik denk dat die echt hoge ogen gaat gooien. Ook niet vergeten dat hij al veel meer gewonnen heeft dan zijn vader op die leeftijd ;)
De toekomst zal het uitwijzen hé Eniac. Voorlopig zie ik het (nog) niet bij Thibeau, maar dat wil niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb. Ik zie veel hype, maar ook een coureur die nogal snel excuses zoekt over waarom hij niet gewonnen heeft. Altijd heel veel show.
In elk geval hoop ik dat ik het mis heb en dat hij verder gaat en een heel groot coureur wordt. Hij is niet de schuldige van de hype die rond hem gecreëerd wordt dus daar wil ik hem zeker niet op afrekenen.

Of hij al meer gewonnen heeft dan zijn vader op die leeftijd weet ik niet. Ik weet niet op welke leeftijd zijn vader precies is beginnen cyclocrossen. Toen ik zijn vader leerde kennen was die 7 of 8 jaar en won die in elk geval elk weekend. Maar dat was dan wel op een BMX'ke. Niet normaal wat die snotneus toen allemaal kon met dat fietske.

Over nu niemand specifiek.
Gewoon een algemene mededeling dat ik er heilig van overtuigd ben dat er eerst de focus moet gelegd worden op een goeie basis te leggen door een opleiding te volgen, ook al kan je daardoor minder hard trainen.
Om te leven zoals een prof en van uw hobby uw beroep te maken heb je nog tijd genoeg.
Hangt van uw sport ook wel af, voor turnen moet je niet wachten tot uw 18j.

En studeren kan je wel op latere leeftijd :p
Maar tegenwoordig kan je dat allemaal combineren

Bij de jonge voetballers komt dat wel vaker voor.
voetbal zou best kunnen nog als je daar echt goed bent is daar ook minder een probleem mee want dan verdien je op je 18de meer dan de mama of (en) papa.

Tenzij zware blessure of medische problemen kort erna.

De wereldbeker bij de vrouwen is vandaag gewonnen door Brand! De voorlaatste manche van het belangrijkste klassement wordt zondag afgewerkt zonder Brand, Betsema, Vos, Worst en Alvarado :biglaugh:. Kudo's UCI.

De wereldbeker bij de vrouwen is vandaag gewonnen door Brand! De voorlaatste manche van het belangrijkste klassement wordt zondag afgewerkt zonder Brand, Betsema, Vos, Worst en Alvarado :biglaugh:. Kudo's UCI.
Pieterse & Van Empel wel 2 talentjes moet ik zeggen

Pieterse & Van Empel wel 2 talentjes moet ik zeggen
Absoluut. Door de weinige toppers aan de start interviewden ze Alicia Franck, om 1 of andere reden altijd gedacht dat dat een Waalse was :D.

Wel een mooi parcours! En alle 5000 tickets die ze mochten verkopen waren blijkbaar ook snel weg.

Absoluut. Door de weinige toppers aan de start interviewden ze Alicia Franck, om 1 of andere reden altijd gedacht dat dat een Waalse was :D.

Wel een mooi parcours! En alle 5000 tickets die ze mochten verkopen waren blijkbaar ook snel weg.
Wel jammer dat ondanks het mooie parcours en de sterke publieke opkomst er geen enkele van de drie toppers te zien was, op die manier zal de sport nooit zwaar internationaal doorbreken.

Waarom laat Iserbyt het hier weer eens op een beloop? Op dit parcours kon hij Pidcock toch eens uitdagen en onder druk zetten met het oog op het WK.

Alles met het oog op het WK, nu een crossje laten wat lopen met hopelijk op zijn best (ietsje meer pieken) te zijn op het WK.
Het is het makkelijkste wk om te winnen in denk ik 7 jaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan