Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hij zet dat op voor de FunIs hier wsl al vernoemd geweest, maar is Red Bull een extra sponsor voor van Aert in de cross?

Dat weet ik ook welNee hij zet dat op voor de Fun![]()
.Gezien ze Van Aert, Pidcock, Noble en Ferrand sponsoren denk ik het wel jaDat weet ik ook wel.
Mijn vraag is gewoon waarom Red Bull daar bijkomt bovenop de vaste contracten van zijn ploeg. Ziet Red Bull dan iets in het veldrijden?

Blanka Vas niet vergeten aubGezien ze Van Aert, Pidcock, Noble en Ferrand sponsoren denk ik het wel ja![]()

www.instagram.com
Zoiets had ik van Nys eigenlijk ook verwacht.
Had Nys jr. enkele jaren geleden geen voorsprong met al het materiaal; trainingsmethodes en weet ik veel wat nog, zodat die bijna gelijk een prof leefde? Terwijl zijn leeftijdsgenoten het quasi nog voor de fun deden en geen toegang tot die mogelijkheden hadden of zich nog niet voor de volle 100% op wilden toeleggen?Misschien dat de focus op de weg (en het kwalitatief beter wegseizoen ivm de Nederlanders) in het najaar (EK+WK) bepaalde voorbereiding voor het veld in de weg heeft gestaan? Ik ben geen expert.
De tweede op haar kampioenschap op bijna zes minutenBlanka Vas niet vergeten aub![]()
. Als zij blijft crossen, ook al is het een handvol per seizoen, dan breekt die dat record van Compton (15).Voor zijn whereabouts ahjaIk zie net enkele foto’s van Wout op zijn instagram passeren. Er viel me op dat Wout precies een enkelband onder zijn kous draagt. Wat zou dit kunnen zijn? Hij was toch in beroep gegaan tegen Nuyens?
![]()
Team Visma | Lease a Bike op Instagram : "What a way to finish the cross season! 🤩 Tsunami 🖐🏼🤛🏼 @woutvanaert 😋 🍿⏩ Swipe to re-enjoy some beautiful moments. • • • #teamjumbovisma #samenwinnen #woutvanaert #bkveldrijden #middelkerke"
29K likes, 119 comments - teamvisma_leaseabike op January 9, 2022: "What a way to finish the cross season! 🤩 Tsunami 🖐🏼🤛🏼 @woutvanaert 😋 🍿⏩ Swipe to re-enjoy some beautiful moments. • • • #teamjumbovisma #samenwinnen #woutvanaert #bkveldrijden #middelkerke".www.instagram.com
![]()
Tijdsregistratie aan streep neem ik aanIk zie net enkele foto’s van Wout op zijn instagram passeren. Er viel me op dat Wout precies een enkelband onder zijn kous draagt. Wat zou dit kunnen zijn? Hij was toch in beroep gegaan tegen Nuyens?
![]()
Team Visma | Lease a Bike op Instagram : "What a way to finish the cross season! 🤩 Tsunami 🖐🏼🤛🏼 @woutvanaert 😋 🍿⏩ Swipe to re-enjoy some beautiful moments. • • • #teamjumbovisma #samenwinnen #woutvanaert #bkveldrijden #middelkerke"
29K likes, 119 comments - teamvisma_leaseabike op January 9, 2022: "What a way to finish the cross season! 🤩 Tsunami 🖐🏼🤛🏼 @woutvanaert 😋 🍿⏩ Swipe to re-enjoy some beautiful moments. • • • #teamjumbovisma #samenwinnen #woutvanaert #bkveldrijden #middelkerke".www.instagram.com
![]()
Die reed bij mijn weten gewoon met materiaal van AA drinks en ging ook nog gewoon naar school.Had Nys jr. enkele jaren geleden geen voorsprong met al het materiaal; trainingsmethodes en weet ik veel wat nog, zodat die bijna gelijk een prof leefde? Terwijl zijn leeftijdsgenoten het quasi nog voor de fun deden en geen toegang tot die mogelijkheden hadden of zich nog niet voor de volle 100% op wilden toeleggen?
Dat wreekt zich misschien nu in de cross. Het EK / WK op de weg was misschien inderdaad een stevige piek.
De tweede op haar kampioenschap op bijna zes minuten. Als zij blijft crossen, ook al is het een handvol per seizoen, dan breekt die dat record van Compton (15).
Je zou toch denken met een vader als ex-topcrosser dat die zijn zoon een voordeel zal toekennen als dat kan. Desnoods m.b.v. zaken die anderen niet kunnen betalen. Anderzijds heeft Nys sr. de ervaring om zijn zoon te behoeden voor 'te snel goed zijn'.Die reed bij mijn weten gewoon met materiaal van AA drinks en ging ook nog gewoon naar school.
Ooit het boek "De Kannibaal" van Sven Nys gelezen ? Daarin vertelt hij dat tegenwoordig de jonge crossertjes veel te vroeg beginnen te leven als een prof en dat ze veel te vroeg topmateriaal onder hun gat geschoven krijgen. Veldrijden moet als jongere voor de fun zijn. En topmateriaal moet je pas krijgen als je prof wordt. Op die manier heb je iets om naar uit te kijken, heb je iets om voor te werken.Had Nys jr. enkele jaren geleden geen voorsprong met al het materiaal; trainingsmethodes en weet ik veel wat nog, zodat die bijna gelijk een prof leefde? Terwijl zijn leeftijdsgenoten het quasi nog voor de fun deden en geen toegang tot die mogelijkheden hadden of zich nog niet voor de volle 100% op wilden toeleggen?
Dat wreekt zich misschien nu in de cross. Het EK / WK op de weg was misschien inderdaad een stevige piek.
Nee die reed bij AA drink niet met hetzelfde als de Baloise ploeg.Tuurlijk had die enkele jaren geleden voordeel.
Technische training van zijne papa alleen al.
Gaat al jaren mee met de profs op stage. Met hetzelfde materiaal.
Paul Vandenbosch is al jaren zijn coach.
Als die Emiel Verstrynge dan na de finish zegt dat het nog steeds maar een hobby is naast naar school gaan.
Ik heb een heel ander gevoel, ik denk dat Thibau veel veelzijdiger is en op termijn veel gaat winnen in verschillende disciplines. Hij heeft het het laatste jaar wel wat moeilijker gehad met Corona en was nog niet gewoon om niet zomaar te winnen, maar ik denk dat die echt hoge ogen gaat gooien. Ook niet vergeten dat hij al veel meer gewonnen heeft dan zijn vader op die leeftijdIk ben echter wel van mening dat Thibeau bijlange na niet Sven is. Ik vind dat, wanneer hij niet kan winnen, hij nogal snel er de brui aan geeft. Ik ken hem niet persoonlijk. Ik zie ook maar wat ik zie op tv. En tot nu toe moet ik zeggen dat ik Sven toch van een heel ander kaliber vond toen die die leeftijd had.