Veldritseizoen 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal leuk en wel voor Cant, maar dat zij op haar retour weeral met overmacht voor de zoveelste keer kampioen wordt, geeft toch aan hoe triestig het gesteld is met onze Belgische vrouwen...

Sven nys en sven vanthourenhout samen in de studio bij Karl. Zou de vete tussen de 2 opgelost zijn? Ik hoop het alvast.
Als ik ze zag kijken naar elkaar dan hing er toch nog spanning in de lucht.

Maar ze hebben beiden wél toestemming gegeven om samen naast elkaar te zitten (ik geloof echt dat als 1 van de 2 njet zei dat het er niet van gekomen was). Dus volgens mij kunnen ze wel terug door 1 deur en hebben ze de ruzie afgesloten. Maar echt goeie vrienden gaan het nooit méér worden.

Allemaal leuk en wel voor Cant, maar dat zij op haar retour weeral met overmacht voor de zoveelste keer kampioen wordt, geeft toch aan hoe triestig het gesteld is met onze Belgische vrouwen...
Cant is nog altijd jonger dan de wereldkampioen hé ;) Ik heb de indruk dat het algemeen niveau gewoon eerder gestegen is, dan dat Cant echt qua niveau slechter geworden is.

Volgens mij is de kans vrij realistisch dat Cant straks de eerste NIET Nederlandse zal worden op het WK. Als ze echt top is, dan is de (sorry om dit te moeten zeggen), nog altijd de enige die de Nederlandse vrouwen nog enigzins kan volgen.

Met die laatste zin ben ik het wel volkomen mee eens. Wat hebben we nu nog in België buiten Cant. De genaturaliseerde Riberolle? En dat is het dan zeker?

Laatst bewerkt:
Het grote gat gaapt, als ze ermee stopt. Geen Belgisch vlaggetje meer in een top-tien te bespeuren dan.
Met wat meeval kan de BK (Van Sinaey) van bij de junioren verder groeien, want zij is de enige die nog wat deftige resultaten neerzet (ver in de achtergrond na Backstedt) van onze jonge dames.

Ik meen mij te herinneren dat er tijdens een uitzending eens gezegd is geweest dat hij bij één of andere wielerploeg als mechanieker aan de slag kon. Of in een fietsenwinkel. Geen idee of er iets van klopt.
als hij geen al te zware levensstijl erop nahoudt zal die niet meer moeten werken als hij niet wil.

Mecanicien of iets anders binnen een veldritteam dat zal hij zeker wel gedaan krijgen moest hij het willen. Het feit dat je hem voor zover ik weet nauwelijks of niet zo'n zaken ziet doen zal willen zeggen dat hij het niet te hard mist.

Ik dacht dat hij op de service course van de crossploeg van Mettepenningen werkte. Meen me daar toch een reportage over te herinneren.

Ik dacht dat hij op de service course van de crossploeg van Mettepenningen werkte. Meen me daar toch een reportage over te herinneren.
Dan ben ik fout :) .

Enfin van dat geld genoeg daar durf ik toch al iets stelliger in zijn maar hij zal de cross dan toch niet helemaal kunnen missen :) .

Ben is benieuwd of er iemand gaat zijn die een tijd met Van Aert meekan. Ik betwijfel het maar ik zou een spannend BK wel appreciëren.

Dan ben ik fout :) .

Enfin van dat geld genoeg daar durf ik toch al iets stelliger in zijn maar hij zal de cross dan toch niet helemaal kunnen missen :) .

Ben is benieuwd of er iemand gaat zijn die een tijd met Van Aert meekan. Ik betwijfel het maar ik zou een spannend BK wel appreciëren.

Vandaag is het voor Aerts, geen twijfel mogelijk.

Technische problemen/val voor WVA in de eerste ronde en daarna enkele ronde's achtervolgen zou ik inderdaad wel appreciëren vandaag. Laat het maar wat spannend worden.

Technische problemen/val voor WVA in de eerste ronde en daarna enkele ronde's achtervolgen zou ik inderdaad wel appreciëren vandaag. Laat het maar wat spannend worden.
Inderdaad. Het gebrek aan publiek maakt het zo al een pak saaier, de hegemonie van een welbepaalde renner maakt het dan helemaal dood.

Mooi die emotie van Verstrynge en Bart Wellens :) . Perfect "geluisterd" ook naar zijn ploegleider toen die riep AAN DE WEG OEP KOP HE AAN DE WEG OEP KOP! :D

Echt zot met wat voor overmacht hij de kop neemt en ineens 2-3s neemt. Terechte kampioen zeg ik dan!

Nys hier toch echt teleurstellend. En dan nog vallen ook.
Benieuwd wat hier de reden van is.

Iserbyt blijft toch maar een rare kerel. Die reportage bij hem thuis, zo awkward. :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan