Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor Corona vloog die me nog altijd voorbij tijdens TT mtbMiljaar, Niels Albert is bijgekomen![]()

Als ik ze zag kijken naar elkaar dan hing er toch nog spanning in de lucht.Sven nys en sven vanthourenhout samen in de studio bij Karl. Zou de vete tussen de 2 opgelost zijn? Ik hoop het alvast.
Cant is nog altijd jonger dan de wereldkampioen héAllemaal leuk en wel voor Cant, maar dat zij op haar retour weeral met overmacht voor de zoveelste keer kampioen wordt, geeft toch aan hoe triestig het gesteld is met onze Belgische vrouwen...
Ik heb de indruk dat het algemeen niveau gewoon eerder gestegen is, dan dat Cant echt qua niveau slechter geworden is.Het grote gat gaapt, als ze ermee stopt. Geen Belgisch vlaggetje meer in een top-tien te bespeuren dan.Allemaal leuk en wel voor Cant, maar dat zij op haar retour weeral met overmacht voor de zoveelste keer kampioen wordt, geeft toch aan hoe triestig het gesteld is met onze Belgische vrouwen...
Talent gaat niet weg door 30kg meer gewicht natuurlijkVoor Corona vloog die me nog altijd voorbij tijdens TT mtb![]()

als hij geen al te zware levensstijl erop nahoudt zal die niet meer moeten werken als hij niet wil.Ik meen mij te herinneren dat er tijdens een uitzending eens gezegd is geweest dat hij bij één of andere wielerploeg als mechanieker aan de slag kon. Of in een fietsenwinkel. Geen idee of er iets van klopt.
Dan ben ik foutIk dacht dat hij op de service course van de crossploeg van Mettepenningen werkte. Meen me daar toch een reportage over te herinneren.
.
.Dan ben ik fout.
Enfin van dat geld genoeg daar durf ik toch al iets stelliger in zijn maar hij zal de cross dan toch niet helemaal kunnen missen.
Ben is benieuwd of er iemand gaat zijn die een tijd met Van Aert meekan. Ik betwijfel het maar ik zou een spannend BK wel appreciëren.
Haha …Vandaag is het voor Aerts, geen twijfel mogelijk.
Technische problemen/val voor WVA in de eerste ronde en daarna enkele ronde's achtervolgen zou ik inderdaad wel appreciëren vandaag. Laat het maar wat spannend worden.Ben is benieuwd of er iemand gaat zijn die een tijd met Van Aert meekan. Ik betwijfel het maar ik zou een spannend BK wel appreciëren.
Inderdaad. Het gebrek aan publiek maakt het zo al een pak saaier, de hegemonie van een welbepaalde renner maakt het dan helemaal dood.Technische problemen/val voor WVA in de eerste ronde en daarna enkele ronde's achtervolgen zou ik inderdaad wel appreciëren vandaag. Laat het maar wat spannend worden.
Aant strand bedoel jeMooi die emotie van Verstrynge en Bart Wellens. Perfect "geluisterd" ook naar zijn ploegleider toen die riep AAN DE WEG OEP KOP HE AAN DE WEG OEP KOP!
![]()

Blijkbaar ik dacht echt weg gehoord te hebben maar Karl zegt ook net aan t strand. Soit iig hij luisterde perfect naar Bart dan (je moet kunnen uiteraard). Mooi om zienAant strand bedoel je![]()
.Damn Bart Wellens ookMiljaar, Niels Albert is bijgekomen![]()