Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een van onze grote vaderlandse politici, Wilfried Martens (°1936) had vijf kinderen bij twee vrouwen. Zijn oudste zoon is van 1965, zijn jongste van 2000. Martens is overleden in 2013.
Zaadleiders vanuit de ballen worden doorgeknipt en het eigenlijke zaad geraakt niet meer in het zaadvocht wat eigenlijk 99,99% is van wat bij een zaadlozing uit uw piet komt.
Ik zeg altijd: mijn zaad vliegt nog goed in het rond, maar het zwemt niet meer.
Het grootste deel van wat je ejaculeert is prostaatvocht en dat blijft nog steeds present na een ejaculatie. Bij mij ziet en voelt dat niet anders aan voor of na mijn vasectomie.
Je kan perfect klaarkomen zonder ballen @TRUMP. Enkel de samenstelling van je ejaculaat verandert, en dan nog is die verandering enkel zichtbaar onder een microscoop.
Vandaag mijn knip laten zetten. Procedure zelf ging vlot, alleen de verdoving is even ongemakkelijk en hij moest nog bij verdoven want vloog bijna tegen het plafond van verschieten. Wel ongemakkelijk gevoel nu, precies alsof er iemand een onzachte tik tegen mijn ballen heeft gegeven.
Ook even een mentale klik moeten maken om mij over mijn schaamte te zetten maar ze zijn dat daar allemaal gewoon natuurlijk.
Merci aan de topicstarter, hij is onrechtstreeks verantwoordelijk om dit op mijn agenda te zetten. En dan kan ik binnenkort weer zonder zorgen zondigen aan een slagroomtaart
Heb het ook laten doen, 24ste november. Morgen dus een maand geleden.
Ik moet zeggen, ik was vrij zenuwachtig. Heb gekozen voor volledige verdoving. Achteraf bekeken heel tevreden. Naar operatiezaal gegaan en in slaap gedaan (gaat supersnel, de moment dat het effect intreedt voelde zoals een inkickende xtc-pil). Daarna sweet dreams. Wakker geworden en voelde me heel goed alsof ik zalig geslapen had. Hadden me zo een jock aangedaan ol druk uit te oefenen op de ballen. Twee witte strikjes in de balzak. De eerste 2 dagen eigenlijk niks last, daarna paar dagen licht ongemakkelijk gevoel maar cava wel. Nu nog 2 maanden wachten tot de spermatest..
All in all tevreden, zou het zo weer opnieuw doen. En binnenkort condoomloos party time.
Voila, bij mij is vandaag ook de knip erin gezet. Half uurtje werk met enkel plaatselijke verdoving. ook gewoon met de auto geweest. Is perfect te doen om daarna zelf nog naar huis te rijden.
Gewoon een berichtje om dit topic te steunen. Veel meer mannen zouden dit moeten doen als ze geen kinderwens hebben, ipv hun vrouwen constant de pil te laten slikken (met alle schadelijke gevolgen vandien).
Na de ingreep moet ge binnen de 3 maanden minstens 80x een zaadlozing hebben. Allez, kzou m'n papier nog eens moeten lezen voor het aantal. Ik kan het aantal mislezen hebben.
Wat betreft voor de ingreep:
ge moet niks, maar voor u is het waarschijnlijk wel plezieriger als ik schrijf:
Moment van de operatie is ok met de verdoving. Ik moet wel zeggen dat na 4 dagen bij het nog altijd wat pijnlijk is. Wel niks gezwollen en maar een beetje blauw. Inwendig is de pijn precies wel weg, maar de draadjes aan 1 kant trekken echt tegen en zijn pijnlijk. Algoed dat ik een zittende job heb, want ik zou het niet echt zien zitten moest ik morgen fysiek werk moeten doen.
Na de ingreep moet ge binnen de 3 maanden minstens 80x een zaadlozing hebben. Allez, kzou m'n papier nog eens moeten lezen voor het aantal. Ik kan het aantal mislezen hebben.
Wat betreft voor de ingreep:
ge moet niks, maar voor u is het waarschijnlijk wel plezieriger als ik schrijf:
het zaakje moet leeggemaakt worden
Moment van de operatie is ok met de verdoving. Ik moet wel zeggen dat na 4 dagen bij het nog altijd wat pijnlijk is. Wel niks gezwollen en maar een beetje blauw. Inwendig is de pijn precies wel weg, maar de draadjes aan 1 kant trekken echt tegen en zijn pijnlijk. Algoed dat ik een zittende job heb, want ik zou het niet echt zien zitten moest ik morgen fysiek werk moeten doen.
Misschien dat het niet standaard is, maar ik had enkele dagen vrijaf gekregen (geen idee meer hoeveel precies) omdat ik een fysiek werk had en niets mocht tillen.