vakantiebestemmingen midden oktober

insane01

Well-known member
Dag iedereen,

Ik vroeg me af of iemand ervaringen/tips heeft om ergens op vakantie te gaan rond midden oktober.
Vorig jaar zijn we rond die periode naar gran canaria geweest. Uiteraard was het daar toen goed weer. Dit jaar willen we misschien wat verder gaan.
de landen die momenteel op tafel liggen zijn de volgende:

- Thailand
- Bali
- Marokko

Aangezien oktober een 'lastige' periode is rekening houdend met het regenseizoen vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze landen die periode.
 
Thailand en Bali kan ik niet met persoonlijke ervaring spreken maar Noord Vietnam is rond oktober eigenlijk het best om te bezoeken.
 
Dag iedereen,

Ik vroeg me af of iemand ervaringen/tips heeft om ergens op vakantie te gaan rond midden oktober.
Vorig jaar zijn we rond die periode naar gran canaria geweest. Uiteraard was het daar toen goed weer. Dit jaar willen we misschien wat verder gaan.
de landen die momenteel op tafel liggen zijn de volgende:

- Thailand
- Bali
- Marokko

Aangezien oktober een 'lastige' periode is rekening houdend met het regenseizoen vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze landen die periode.
Ik ga vanaf 15 nov naar Thailand voor 2.5 weken. Oktober zit je idd nog in regenseizoen.
 
Terug
Bovenaan