Een groot bedrag betalen via een Belfius instantbetaling in het weekend

streetgamer

Member
Ik wil in het weekend een GPU gaan kopen bij iemand met een KBC zichtrekening, deze persoon had graag dat ik hem ter plekke betaal met een instantbetaling zodat het geld meteen op zijn rekening komt.
Aangezien het om een groot bedrag gaat (2000 euro) en we afspreken op een zondag vroeg ik mij af of ik nog altijd via de belfius app hem kan betalen.
Iemand hier ervaringen mee?
 
Ik wil in het weekend een GPU gaan kopen bij iemand met een KBC zichtrekening, deze persoon had graag dat ik hem ter plekke betaal met een instantbetaling zodat het geld meteen op zijn rekening komt.
Aangezien het om een groot bedrag gaat (2000 euro) en we afspreken op een zondag vroeg ik mij af of ik nog altijd via de belfius app hem kan betalen.
Iemand hier ervaringen mee?
Gewoon ter info, maar er zijn al nieuwe 4090's onder de 2000 € te koop
 
Gewoon ter info, maar er zijn al nieuwe 4090's onder de 2000 € te koop
Lijkt me dan ook stom om tweedehands een GPU te kopen voor zo'n bedrag, kan je dat dan niet beter kopen in de winkel met garantie en minder risico?

Tenzij het een speciale gpu is voor AI of rendering.
 
Gewoon ter info, maar er zijn al nieuwe 4090's onder de 2000 € te koop
ik was mij ook aan het afvragen welke consumer gpu er 2k moest kosten (een 4090 blijkbaar), maar toch niet 2de hands? (dat is gewoon de winkelprijs en hij is op voorraad)
Heb je een high end 2de hands datacenter gpu aangeschaft ofzo? (en dan ben ik nog steeds benieuwd dewelke eigenlijk ^^, want een A100 is nog te recent en gaat voor merkelijk duurder en een V100 voor merkelijk minder)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ter info, maar er zijn al nieuwe 4090's onder de 2000 € te koop
Weet ik maar het gaat om deze kaart:


Gaat ook over een model dat amper gebruikt is en hij vraagt er 1930 voor dus prijs lijkt me fair :)
 
Terug
Bovenaan