Singapore

Night Safari en Pulau Ubin vond ik cool, Sentosa en Clarke Quay dan weer overrated.
Kan ik mij zeker bij aansluiten.

Marina bay sands vonden wij hele leuke belevenis. Eigenlijk gewoon een kamer geboekt om er te kunnen 'zwemmen'. Uitzicht vanuit zwembad is prachtig en vanuit de jacuzzi's langs achter heb je prachtig uitzicht op de zee en de duizenden boot(jes) die er liggen. Ook handig om gardens by the bay enzo dan 's avonds te doen. Was ook leuk om via de helix bridge een rondje te wandelen rond de baai zelf.

Shopping mall daar was relatief duur, maar had wel een heel goeie food market voor ok prijzen vonden wij.

De gewone zoo vond ik ook wel fijn om te doen (i.c.m. de night safari dan). Kun je één dag van maken. Was wel tricky om nog tot aan het hotel te geraken met dat de metro niet meer rijd na een bepaald uur. Skip de aquaria zoo tenzij je hééél graag de panda's ziet of je enorme interesse hebt voor vissen.

Universal studios op sentosa was ook maar zo-zo. Zeker geen must-do als je die elders al is hebt bezocht of diehard fan bent van pretparken.
 
Laatst bewerkt:
waarom is die Palau Ubin mooier dan Sentosa?
als ik op google kijk, zie ik daar toch weinig verschil in.

Denk toch bij Sentosa te blijven, gezien de makkelijkere verbinding vanuit Boat Quay waar ons hotel ligt.
 
Terug
Bovenaan