Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Als zij vuil speelt, kan je dan niet zelf (nadat de meeste kindervaccins gezet zijn) naar een centrum gaan, alles uitleggen en je kind laten vaccineren?

Mama hoeft niets te weten
Vandaag nog eens gebeld naar een vac centrum
Hier kunnen ze niets aan doen. Of mama tot reden brengen of vrederechter.

Maar...
Hij wordt 12 volgende maand, dan krijgt hij een nieuwe uitnodiging (op mijn adres)
Dan is er een nieuwe kans, vanaf 12jaar luisteren ze naar wat het kind wil en niet wat ouder wil. (en akkoord van 1 ouder is volgoende)

Dus ipv nu een maandje of 2 later. Ook prima. En dan laat ik het niet weten dat er een prikje aan komt :eviltongue:

Ben te weten gekommen dat een restauranthouder in de buurt van mijn werk niet gevaccineerd is. Die vent loopt dus héél de dag tussen de klanten met borden, drinken etc... Dat zou toch illegaal moeten zijn zoiets? Ik krijg er de kriebels van.

Daar kan niets aan gedaan worden zeker? :(

Ben te weten gekommen dat een restauranthouder in de buurt van mijn werk niet gevaccineerd is. Die vent loopt dus héél de dag tussen de klanten met borden, drinken etc... Dat zou toch illegaal moeten zijn zoiets? Ik krijg er de kriebels van.

Je kan niemand verbieden een zaak open te houden als die niet gevaccineerd is. In principe heeft niemand buiten zijn dokter e.d. er ook zaken mee of die al dan niet gevaccineerd is.
Enkel opletten dat hij correct een mondmasker draagt en andere hygiënemaatregelen volgt.

Ik zou die schaamteloze rat wel aangeven ja, het gore lef dat die heeft. Bah!!

Je kan niemand verbieden een zaak open te houden als die niet gevaccineerd is. In principe heeft niemand buiten zijn dokter e.d. er ook zaken mee of die al dan niet gevaccineerd is.
Enkel opletten dat hij correct een mondmasker draagt en andere hygiënemaatregelen volgt.
Eigenlijk niet logisch dat die ook geen CST moet hebben. Ik weet dat het "ok" is omdat die een mondmasker draagt (onder zijn neus dikwijls zoals een echte debiel) maar natuurlijk niet als er inspectie komt.

Ik zou die schaamteloze rat wel aangeven ja, het gore lef dat die heeft. Bah!!
Blij dat je akkoord bent! :)
Serieus, ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk mensen in de buurt dit te laten weten ja. Omzet doooooown.

Blij dat je akkoord bent! :)
Serieus, ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk mensen in de buurt dit te laten weten ja. Omzet doooooown.

Als je je daarmee gaat bezighouden dan ben je een zielige, levenloze en onverdraagzame kneus. No joke.😐
Bemoei je met je eigen zaken en laat die mens met rust. Laat hem zijn brood verdienen man, die uitbaters hebben het al zo moeilijk gehad en ga jij er nog eens een schepje bovenop doen.🤨

Wij, als gevaccineerden, vormen een evengroot "gevaar" dus doe nu niet alsof je heiliger bent dan de paus juist omdat je een CST hebt.

Als je je daarmee gaat bezighouden dan ben je een zielige, levenloze en onverdraagzame kneus. No joke.😐
Bemoei je met je eigen zaken en laat die mens met rust. Laat hem zijn brood verdienen man, die uitbaters hebben het al zo moeilijk gehad en ga jij er nog eens een schepje bovenop doen.🤨

Wij, als gevaccineerden, vormen een evengroot "gevaar" dus doe nu niet alsof je heiliger bent dan de paus juist omdat je een CST hebt.
Deels akkoord met je post maar dat kan je nu toch ook zonder beledigen zeggen, niet?

Kan idd ook zijn dat er een medische reden is waarom die niet gevaccineerd is. Maar dat weet, zoals ik in vorige post zei, alleen wie dat moet weten natuurlijk.

Deels akkoord met je post maar dat kan je nu toch ook zonder beledigen zeggen, niet?

Kan idd ook zijn dat er een medische reden is waarom die niet gevaccineerd is. Maar dat weet, zoals ik in vorige post zei, alleen wie dat moet weten natuurlijk.

Ik zei ALS hij zich daarmee gaat bezighouden, niet dat hij er één is...
Gekke praktijken man, alsof hij niets anders te doen heeft.🙄

Tja, mijn moeder gisteren bij de kapper:

Kapster begint halverwege de beurt hard te niezen
Moeder: Oei toch geen corona? (al lachend)
Kapster: haha nee gewoon een hele goeie snotvalling
Moeder: ah je hebt een test gedaan?
Kapster: nee, tis maar een snotvalling

Mijn moeder is er nie gerust in

Gisteren na ontvangen Boosterprik hoofdpijn tot het slapen gaan. 3 dafalgans genomen doorheen de dag. Vandaag opgestaan en 0,0 last :thumb:

Intensief sporten wordt de eerste 5 dagen na vaccinatie afgeraden wegens de kans op hartspierontstekingen...

Dat zegt men wel niet bij je vaccinatie? Niet iedereen volgt de pers.

Daarnet mijn datum verzet, buiten eenmalig een melding na de wijziging is hier dus geen spoor van terug te vinden.
En mijn initiële datum en uur staat er nog steeds?

Dat komt toch niet weer per brief?

Terug
Bovenaan