Met mijn andere 2 vaccins geen last gehad. .Het is uw eigen afweersysteem dat u ziek maakt é. Nogal simpel om te stellen dat ze vergif inspuiten...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met mijn andere 2 vaccins geen last gehad. .Het is uw eigen afweersysteem dat u ziek maakt é. Nogal simpel om te stellen dat ze vergif inspuiten...
Dat verandert niets aan wat @Polle32 zegt. Kan zijn dat je nu net pech hebt, kan ook zijn dat de bijwerkingen over het algemeen iets heftiger zijn bij die derde dosis (let op kan zijn, ik beweer hier niets), kan ook zijn dat je toevallig een verkoudheid of een griep hebt opgeschaard, ...Met mijn andere 2 vaccins geen last gehad. .
Zijn er onder diegene die zich grieperig voelen na het moderna vaccin ook met hoestklachten? Mijn vriend is doodziek sinds zijn vaccin, grieperig en vooral zware hoest met slijmen. Sleept nu al 3 dagen aan. Beginnen hoe langer hoe meer te twijfelen of het een covidbesmetting zelf zou kunnen zijn. Als hij zich morgen even slecht voelt gaat hij zich laten testen. Ik ben wat vermoeid geweest na de prik maar voel mij alweer ok, arm doet ook geen pijn meer.
Zij mag dat toch niet eenzijdig beslissen als jullie gedeeld hoederecht hebben?Allez, mijn ex heeft er voor gezorgd dat mijn kids niet gevaccineerd kunnen worden.
Is in een vac.centrum een weigeringsbrief gaan invullen.
Zoon van bijna 12 was uitgenodigd voor deze zaterdag. Hij wou hem nochtans hebben.
Nu moet ik naar een vrederechter om mss toch een go te krijgen... (of met haar praten, maar dat gaat het precies niet worden)
Belachelijk mens
Afspraak gemaakt voor pcr, volgens de huisarts blijkbaar toch gekende bijwerking, is volgens hem hoogstwaarschijnlijk van het vaccin. Vuil priekje, hij is in jaren zo ziek niet geweest.Vandaag via Qvax toch vroeger dan verwacht mijn Moderna booster gekregen (zoals velen blijkbaar).
Het zit nog maar een goede 2 uur in m'n arm, tot dusver geen klachten. Hopelijk blijft dat zo want na de eerste 2 Pfizer prikken steeds een ganse avond én nacht ellendig geweest (hoofdpijn vooral).
Kan hoest een nevenwerking zijn van het vaccin? Dat lijkt mij ook eerder een besmetting, want dat vaccin passeert niet langs je luchtwegen hé.
Hoest is absoluut geen bijwerking van vaccinatie bij Pfizer of Moderna.Afspraak gemaakt voor pcr, volgens de huisarts blijkbaar toch gekende bijwerking, is volgens hem hoogstwaarschijnlijk van het vaccin. Vuil priekje, hij is in jaren zo ziek niet geweest.
Zelftest is negatief.
ben je nu al dokter ook?Hoest is absoluut geen bijwerking van vaccinatie bij Pfizer of Moderna.
Geen idee waarvan die huisarts dat haalt.
Zal eerder covid, griep, verkoudheid of dergelijke zijn.

Het is nu wel zo dat een hoest met slijmen zeker geen vaak voorkomende bijwerking van een Moderna vaccin is. Dat in combinatie met die andere symptomen duidt toch eerder op een gewone virale infectie. Het kan natuurlijk perfect dat je met een gewone griep (of met COVID) besmet bent geraakt rond de tijd van je booster, dus dat hoeft niet per se door een vaccin veroorzaakt te zijn. Maar goed, over het internet is het onmogelijk om diagnoses te stellen, en zoiets laten opvolgen is altijd een goed idee. Better safe than sorry, dus het is goed dat ze hun huisarts gecontacteerd hebben.ben je nu al dokter ook?
viroloog, forumgokker, dokter?![]()
Neen, maar wat ik wel kan na 1000 jaar ervaring is de echte experts over een bepaald onderwerp identificeren.ben je nu al dokter ook?
viroloog, forumgokker, dokter?![]()

Wat is een forumgokker?forumgokker,![]()
Toevallig op het werk dezelfde vraag gehad vandaag, 2-3 dagen na vaccinatie kan het een nevenwerking zijn, na 3 dagen vragen wij om op consult te komen voor pcr-test en fysiek onderzoek zodat er geen zaken gemist worden onder het mom "het zal wel het vaccin zijn".Afspraak gemaakt voor pcr, volgens de huisarts blijkbaar toch gekende bijwerking, is volgens hem hoogstwaarschijnlijk van het vaccin. Vuil priekje, hij is in jaren zo ziek niet geweest.
Zelftest is negatief.
Ik denk dat je mijn post gemist hebt.Toevallig op het werk dezelfde vraag gehad vandaag, 2-3 dagen na vaccinatie kan het een nevenwerking zijn, na 3 dagen vragen wij om op consult te komen voor pcr-test en fysiek onderzoek zodat er geen zaken gemist worden onder het mom "het zal wel het vaccin zijn".
Wat mij wel opviel, in Sint-Truiden was de brief niet nodig (bij de eerste twee vaccins ook al niet).Daarstraks moderna booster laten zetten, tot nu toe alleen wat last op de plaats van de inspuiting, verder niks.
Maar dat was bij mijn Pfizer prikken ook het geval. De problemen kwamen toen pas enkele dagen na het vaccin.
Hopelijk gaat dat nu niet gebeuren.