Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Dat zegt men wel niet bij je vaccinatie? Niet iedereen volgt de pers.


Daarnet mijn datum verzet, buiten eenmalig een melding na de wijziging is hier dus geen spoor van terug te vinden.
En mijn initiële datum en uur staat er nog steeds?

Dat komt toch niet weer per brief?
Dat zou men inderdaad moeten meedelen. Het risico is wel klein ...
 
Ene in de fitness had gisteren zijn booster gekregen en was vandaag al aan het gewichtheffen.

En hier is iedereen precies halfdood na zijn booster. 😐
De meeste mensen voelen zich gewoon niet geroepen om iets te delen dat perfect normaal is, dat is op alle vlakken zo. Je gaat niet vaak iemand spontaan horen vertellen 'gisteren met de hond gaan wandelen 's morgens, het ging zoals alle andere dagen, alleen duurde het wel iets langer vooraleer hij begon te plassen,' om het zo te zeggen.

Als er dan iets bijzonders gebeurd is ('gisteren met de hond gaan wandelen 's morgens, en komt daar toch wel geen kat aan zeker? Die hond schiet los en ik heb er vijf straten achteraan moeten lopen!') dan is de kans al groter dat mensen dat spontaan gaan delen. Dat zie je met veel dingen: user reviews voor producten of winkels, ervaringen met een COVID besmetting, ... Ik zou dus niet per se voortaan op wat men hier komt vertellen; de meerderheid ervaart een booster nog altijd zonder grote bijwerkingen,

Voor wat het waard is: ik heb de mijne een kleine maand geleden gekregen en ik merkte behalve een stijve arm niks van bijwerkingen.
 
Ben te weten gekommen dat een restauranthouder in de buurt van mijn werk niet gevaccineerd is. Die vent loopt dus héél de dag tussen de klanten met borden, drinken etc... Dat zou toch illegaal moeten zijn zoiets? Ik krijg er de kriebels van.

Daar kan niets aan gedaan worden zeker? :(
Ophangen dat uitschot! Liefst aan het dorpsplein aan de deur van de kerk met een bord "ONGEVACCINEERDE", geschreven in diens eigen bloed.

Even serieus, 5 dagen na het vaccin dan toch mottig, wat misselijkheid en hoofdpijn, quasi geen fut... Wees gewaarschuwd, zak 4 dagen na je vaccin niet te hard door!
 
Vanmiddag de booster gehad, Moderna. De injectieplek zit wat hard en ik heb hoofdpijn maar dat lijkt mij erg snel voor al vaccin-gerelateerd te zijn.
 
De meeste mensen voelen zich gewoon niet geroepen om iets te delen dat perfect normaal is, dat is op alle vlakken zo. Je gaat niet vaak iemand spontaan horen vertellen 'gisteren met de hond gaan wandelen 's morgens, het ging zoals alle andere dagen, alleen duurde het wel iets langer vooraleer hij begon te plassen,' om het zo te zeggen.

Als er dan iets bijzonders gebeurd is ('gisteren met de hond gaan wandelen 's morgens, en komt daar toch wel geen kat aan zeker? Die hond schiet los en ik heb er vijf straten achteraan moeten lopen!') dan is de kans al groter dat mensen dat spontaan gaan delen. Dat zie je met veel dingen: user reviews voor producten of winkels, ervaringen met een COVID besmetting, ... Ik zou dus niet per se voortaan op wat men hier komt vertellen; de meerderheid ervaart een booster nog altijd zonder grote bijwerkingen,

Voor wat het waard is: ik heb de mijne een kleine maand geleden gekregen en ik merkte behalve een stijve arm niks van bijwerkingen.
Idem hier, tweede prik dag erna ziek in bed en paar dagen nodig gehad om terug 100% te zijn, booster prik dagje stijve arm en dat was het deze keer.
 
Afgelopen donderdag booster vaccin gekregen, niet veel last gehad behalve op de plaats van de injectie.
Gisteren, vrijdag, in de voormiddag, een licht verhoogde temperatuur 37,2. In de namiddag was het alweer beter en ben met een kameraad iets gaan eten en daarna nog op cafe geweest zonder problemen (geen alcohol gedronken).
Vandaag opgestaan met hoofdpijn, net zoals na de eerste Pfizer prik. Het gaat toch weer niet begonnen zijn voor een aantal weken:frown:
 
Ene in de fitness had gisteren zijn booster gekregen en was vandaag al aan het gewichtheffen.
Hoe dan?
Ik ben echt geen mietje qua pijn maar mijn arm opheffen ging écht niet.🙁
Kon geeneens mijn haar normaal borstelen, mijn man moest (na vaccin 1 en 2) eerste dagen mijn haar vast doen in een knotje.
En bh los en vast doen ook.
Sommige handelingen lukte me niet en ik kan best wat wat hebben hoor.
En hier is iedereen precies halfdood na zijn booster. 😐
Booster is mij nog het best bevallen (qua armpijn) plus iedereen reageert er anders op, is toch normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil mijn vaccinatiedatum verzetten (had reeds bevestigd) en online staat dat dit kan door die code opnieuw in te geven op de website. Echter als ik dat doe komt er:

1. Een melding dat de code niet meer gebruikt kan worden
2. Een popup met de melding “wenst niet gevaccineerd te worden”

En vooral die tweede vind ik vreemd want ik ben 100% zeker dat ik bevestigd had.
 
Ik wil mijn vaccinatiedatum verzetten (had reeds bevestigd) en online staat dat dit kan door die code opnieuw in te geven op de website. Echter als ik dat doe komt er:

1. Een melding dat de code niet meer gebruikt kan worden
2. Een popup met de melding “wenst niet gevaccineerd te worden”

En vooral die tweede vind ik vreemd want ik ben 100% zeker dat ik bevestigd had.
Bellen naar vaccinatiecentrum?
Had ik ook (na online te hebben bevestigd) dan maar naar centrum gebeld en het was zo geregeld hoor.
 
Gewoon bellen idd. Ik heb zo de afspraken van de kinderen samen gezet, en die van mezelf en mijn vrouw anders mochten we in 1 week 4 keer op en af rijden naar het vaccinatiecentrum...
 
Hoe dan?
Ik ben echt geen mietje qua pijn maar mijn arm opheffen ging écht niet.🙁
Kon geeneens mijn haar normaal borstelen, mijn man moest (na vaccin 1 en 2) eerste dagen mijn haar vast doen in een knotje.
En bh los en vast doen ook.
Sommige handelingen lukte me niet en ik kan best wat wat hebben hoor.
Wel je zegt het zelf:
Booster is mij nog het best bevallen (qua armpijn) plus iedereen reageert er anders op, is toch normaal.
 
Dat johnsson vaccin was een vergiftigd geschenk. Had me beter laten pfizeren.

Booster op jnj is nergens in europa geldig. Franse app: rood
Duitse app: rood
Oostenrijkse app: rood

Belgische app: groen
 
Dat johnsson vaccin was een vergiftigd geschenk. Had me beter laten pfizeren.

Booster op jnj is nergens in europa geldig. Franse app: rood
Duitse app: rood
Oostenrijkse app: rood

Belgische app: groen
Is dat een foutje op de app of gewoon echt nergens geldig? Want op die ene site over Oostenrijk, zou het wel geldig moeten zijn.
 
Is dat een foutje op de app of gewoon echt nergens geldig? Want op die ene site over Oostenrijk, zou het wel geldig moeten zijn.

Wel raar dat meerdere landen er hetzelfde op reageren. EU my ass.

Booster is voor oostenrijk vervallen. 18 december gekregen.

Voor Duitsland voldoe ik niet voor 2G+
 
Wel raar dat meerdere landen er hetzelfde op reageren. EU my ass.

Booster is voor oostenrijk vervallen. 18 december gekregen.

Voor Duitsland voldoe ik niet voor 2G+
Bizar en zwaar balen idd. Goed dat mijne kameraad dan nog een herstelbewijs heeft van half december.
 
Bizar en zwaar balen idd. Goed dat mijne kameraad dan nog een herstelbewijs heeft van half december.
Yep, ook mijn enige houvast. Heb nog een tot half mei. Dus ski van februari is gecovered, maar heb nog 2 trips na mei en die komen in gevaar zo.
 
Terug
Bovenaan