Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Gisteren modernabooster gekregen, al ne ganse dag grieperig, hoofdpijn,...
Daarvoor 2 Pfizers, niks last van.
 
Dag 1 na Moderna booster was ik toch wat grieperig in de namiddag (spierpijn, koortsig gevoel), zere arm, slecht geslapen
Dag 2 was dat koortsig gevoel minder maar was ik wel zeer vermoeid (door 2 nachten op rij slecht te slapen), zere arm
Vandaag dag 3 wat hoofdpijn en nog altijd een beetje een zere arm maar al minder, maar die hoofdpijn is het gevolg van alcohol en niet van het vaccin denk ik :)
 
Gisteren Moderna booster gekregen. Meer last van dan van de vorige twee Pfizers. Pijnlijke deltaspier, algehele lichte spierpijn, beetje last in hoofd, en vooral ook vrij vermoeid.
 
Ik had het uiteindelijk ook zitten met mijn Moderna Booster.

Woensdag gekregen en Donderdagochtend zeer pijnlijke stijve arm en lichte koppijn.
Om 10u ergens op een afspraak geweest en toen ik thuis kwam tegen 13u ook rillingen en constant koud.

Nu afgelopen avond koorts gehad van 38.5 en rillingen en zeer pijnlijke arm.
Momenteel cava buiten nog de pijnlijke arm maar nu lig ik hier wakker om 4u50 omdat ik overdag en savonds had geslapen door het grieperig gevoel.

Wel een heel verschil met 2x Pfizer toen had ik gewoon een licht stijve arm voor 3 dagen.
 
2 * Pfizer en nu Moderna.
Gisteren ziek geweest, 38-39 koorts, algemeen spierpijn, heel vele pijn in de nek en uiteraard die zere arm. Stevige hoofdpijn die niet wegging door dafalgan, hele dag koude rillingen, ... 2 e dag is de koorts weg maar de hoofdpijn en de zere arm is nog aanwezig.

Heb ook Corona voor nieuwjaar gehad, geen idee of daarmee de symptomen van de booster verstrekt worden of niet. Van mijn vorige vaccin had ik buiten de pijnlijke arm geen last.
 
2x Pfizer en maandag Moderna booster.
Bij de 2de Pfizer beetje een zware arm. Bij de andere helemaal niets.
Beetje een uitzondering om niets van kwaaltjes te hebben denk ik. Is dat dan goed of slecht? :unsure:
 
Hier ook 2x Pfizer en onlangs Moderna.
Pfizer niets van bijwerkingen buiten bijnlijke arm.
Moderna wel last beginnen krijgen 12-24u na de prik. 2 dagen koorts, altijd koud zelfs onder een warme douche, moe, hoofdpijn, pijn in arm, rug, schouders & nek, algemeen grieperig gevoel.
Bij m'n moeder quasi hetzelfde, zij kwam van Astrazeneca oorspronkelijk, waar ze toen ook slecht van was.
Neef & nicht 2x Pfizer niets, 1x Moderna en ook bijwerkingen.

En ik moet zeggen dat ik nu na 2 weken mij nog steeds niet 100% voel. Blijf vrij moe, soms rare dromen, met geregeld nog langdurige hoofdpijn & pijnscheuten in nek & heup .. ?:/
 
Gisteren Moderna booster gekregen. Meer last van dan van de vorige twee Pfizers. Pijnlijke deltaspier, algehele lichte spierpijn, beetje last in hoofd, en vooral ook vrij vermoeid.
Sinds gisterennamiddag weer grotendeels OK. Pakweg anderhalve dag last van bijwerkingen dus.
 
Moderna gehad na 2x Pfizer. Pijnlijke arm op locatie inenting gedurende 2 dagen, blauwe plek achtig, te verwaarlozen maar voelde het wel. Dag na 3de vaccinatie wat hoofdpijn maar gewoon kunnen werken. Voor de rest alles ok. Bij de vriendin idem. Pijnlijke arm en voor de rest niks.
 
Laatst bewerkt:
Na de tweede prik van Moderna dagenlang koorts en misselijkheid gehad. Wel een kilootje verloren door al het overgeven.

Derde prik laat ik aan le voorbijgaan.
 
Vrijdagnamiddag de 3de Moderna na 2x Pfizer.

Net als bij die eerste 2 amper iets gemerkt, buiten de classic pijnlijke/gevoelige plek van inspuiting.

Dit keer mocht iedereen bij het verlaten van de wachtzaal nog een Cecemel/Fristi nemen ook :)
 
Vorige donderdag rond 19u de Moderna-booster gehad. Tegen vrijdagmiddag begon ik het wat koud te krijgen en me moe te voelen, wat koortsig waarschijnlijk. Vroeg in mijn bed gekropen, wakker geworden in een bed doordrenkt van het zweet op zaterdag zonder klachten.
 
Vorige week maandag moderna gehad,vorige 2 vaccin pfizer.
Wat spierpijn hoofdpijn en misselijk.
Nu zijn we 1 week later en nog steeds koppijn en misselijk…
 
Hoe zit het eigenlijk met het krijgen van de boosterprik als je recent covid hebt gehad? Moet er x-aantal tijd gewacht worden, of maakt dat helemaal niet uit?
 
Hoe zit het eigenlijk met het krijgen van de boosterprik als je recent covid hebt gehad? Moet er x-aantal tijd gewacht worden, of maakt dat helemaal niet uit?
Is het nuttig om een booster te krijgen na een corona-infectie?
Een infectie na basisvaccinatie (met 2 dosissen of met 1 indien gevaccineerd met Janssen) zal zeker een booster effect hebben. Voor hoe lang weten we niet en hoe sterk weten we ook niet. Uit de eerste gegevens blijkt dat dit sterk kan verschillen per individu. Hierdoor blijft het boostervaccin nog steeds aangeraden omdat dit langer bescherming biedt dan de natuurlijke immuniteit opgebouwd door een infectie.
Het boostervaccin wordt gewoonlijk toegediend vanaf 14 dagen na genezing van de corona-symptomen, of minimaal 14 dagen na de positieve test indien er geen klachten werden ervaren. Je kan dus ook langer wachten om te vaccineren na een infectie.
 
Wat is het resultaat van de booster en wat niet? Gisterennamiddag ben ik geprikt geweest met Moderna (3e Moderna, had ervoor ook al 2x Moderna gehad), een paar uur later kreeg ik opeens krampen in mijn rugspier links (langs de kant waar ik geprikt ben), maar dat had ik niet met de eerste twee shots: toen had ik eigenlijk geen bijwerkingen. We zijn nu een dag later dat is niet verbeterd, ik heb nog altijd krampen & het is niet aangenaam. Maar komt dat door de booster of is het gewoon pech dat ik nu wat krampen heb? Of letten we er meer op omdat we een booster hebben gehad? Ik hoop alleszins dat de rug snel terug in orde is, het is een pijnlijke zaak.
 
Hoe zit het eigenlijk met het krijgen van de boosterprik als je recent covid hebt gehad? Moet er x-aantal tijd gewacht worden, of maakt dat helemaal niet uit?
Het CST zal u wss dwingen om alsnog de booster te nemen (aangezien herstelcertificaat korter geldig is), terwijl er nog maar weinig onderzoek gebeurd is naar het nut van booster na infectie na dubbele vaccinatie.
Maar zoals toru hierboven al zette: het wordt nog steeds aangeraden (op basis van?), maar je kan er wel nog even mee wachten.
 
Mijn booster vaccin moeten uitstellen van 10 januari naar 24 januari wegens covid besmetting aan de start van januari (02/01).
Zag er niet zoveel graten in om het toch snel te gaan halen .. ;) (Moderna)

Ik heb nu wel een slechte nacht gehad met veel maagklachten.
Dat is niet meteen iets dat ik hier (veel) vermeld zie worden qua klachten, dus ik vraag me af of het niet gewoon van mijn laatste maaltijd was ..
 
Terug
Bovenaan