Urbanus

Moeite?


  • Totaal aantal stemmers
    6
Ik denk dat mensen die niet eind jaren 70 tot midden jaren 80 zijn opgegroeid beseffen wat voor ne held Urbanus was, en dan vooral door zijn zaalshows.

Uren en uren heb ik thuis in de living op de mat gelegen, gekluisterd aan de hifi installatie van mijn ouders met live platen van Urbanus op de platenspeler. Good times :)

Je herkende andere fans snel omdat we allemaal one liners uit zijn zaalshows in onze conversaties smeten. Andere fans vulden die dan aan of gingen er op verder.
gigippeke van meulebeik was de afsluiter in een van de cafés die ik vroeger bezocht.
Het Tollembeeks dialect lijkt erg op het Hals dus das makkelijk voor te zingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JBM
Ik stel bovenstaande (FG) een dagelijkse vlog voor zodat hij zijn hersenkronkels kan etaleren aan iedereen die het zien wil...

:unsure: :unsure:.... :unsure: :unsure:...:unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:..:unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:..............…........................................................................................................................………........................................................................................... :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:............. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:
...................................................................………..........................................................................................
...................................................................………..........................................................................................
...................................................................………..........................................................................................
...................................................................………..........................................................................................:unsure:...................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................………..........................................................................................:unsure: :unsure: :unsure:...................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….............................................................................................................................................................……….......................................................................................... :unsure:
 
Ja ik heb ook geen vriend.

En ik zei tegen @KO

Hebt ge mijn 3 liter bokaal sperma nu eigenlijk binnengebracht op den bureau van het testlabeau of heb je deze bokaal nog niet binnengebracht.


KO zei: Ik ben de Kaa Eau, ik heb gebeld naar het testlabeau. Breng je 10-liter pisfles maar binnen, het is een cadeau.

3 liter????

9200000011396274.jpg


Da zijn wa rukskes! Gene mens (man) die daar aan geraakt. En zeker Ef.Djie niet. (Die zit hier te dikwijls te zeiken, intussen doet ge niks anders).
Vanonder liggen d'er een paar versteende kwakskes in, maar voor de rest .... stoef. Allez, ik bedoel, gene stoef.
 
Ja ik heb ook geen vriend.

En ik zei tegen @KO

Hebt ge mijn 3 liter bokaal sperma nu eigenlijk binnengebracht op den bureau van het testlabeau of heb je deze bokaal nog niet binnengebracht.


KO zei: Ik ben de Kaa Eau, ik heb gebeld naar het testlabeau. Breng je 10-liter pisfles maar binnen, het is een cadeau.
Ik weet niet wat ik met deze post moet, maar tegenwoordig mogen we al blij zijn dat het niet over Mulan gaat, dus een duimpje.
 
Ik weet niet wat ik met deze post moet, maar tegenwoordig mogen we al blij zijn dat het niet over Mulan gaat, dus een duimpje.
Er moet toch nog veel meer gebeuren eer ik zoiets een duimpje geef eerlijk gezegd, al begrijp ik uw punt.
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
Mijn vriend zegt ook dat ik altijd het laatste woord moet hebben. Omdat ik mij op dit forum al goed thuis voel, krijg ik hier dezelfde kuren.
Vandaar: gij zegt: wie niet tussen eind 70 en half 80 is opgegroeid, beseft dat Urbanus een grote held is geweest.
Misschien is het echt zoals ge het zegt, maar geef toe, het is een krakkemikke constructie, waarbij ge eenvoudige Vlaamsche meisjes (zoals ik) compleet van hun melk brengt.
Je vriend is te lelijk voor je. Haha hij is zelfs kaal! :unsure: :unsure: :unsure:

KssAK93.jpg
 
Terug
Bovenaan