Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Opiniepeiling gesloten .
Goed, als Fifa nog een beetje leiderschap en ethiek wil tonen: bans voor beide spelers. Het is niet omdat je naar de finale gaat, dat alles mag.
de kapitein en manager moeten ook een beetje leiderschap tonen en maken dat de spelers onder hen dat niet doen! Zet die 2 ook maar in de tribune potverdikke!

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe die tweede goal tot stand komt. MacAllister helemaal vrij aan de rand van de 16 (Enzo trouwens ook al bij de 1-1), Spence die vervolgens 0 druk zet op Messi en dan Lautaro die volledig vrijstaat tussen Konsa en Stones??? :wtf:
Viel mij ook op. Breng je honderd verdedigers bij wijze van spreken op het veld maar die Argentijnen konden gewoon vrij in de 16 staan. Onbegrijpelijk.

Het feit dat Engeland gisteren de eerste ploeg was die geel kreeg van de ref na dat wedstrijdbegin van Argentinië zegt alles wat je moet weten over favoritisme voor Argentinië.

Slaan mag nooit en hier mocht die Argentijn ook wel geel krijgen. Net zoals Stones (?) die hier ook al uithaalt naar die speler
Wat met die slag van Enzo Fernandez in de nek/hoofd van Anderson in de 1e helft?

Zeker als je aan de openingsmatch ZA - Mexico denkt waarbij iemand rood kreeg voor iets gelijkaardig

Gaat dat spandoek van die Argentijnen eigenlijk nog een serieus staartje krijgen?

Zou weer typisch zijn van niet. Jaren spelers gele kaarten aansmeren omdat ze hun truitje uittrekken, want daar zouden wel eens politieke boodschappen onder kunnen staan. En hier dan geen consequenties aan vasthangen. :)

En dan heb ik het nog niet over hoe ieder shirt ontwerp wordt gestript van ieder weinig controversieel stuk tekst.

Laatst bewerkt:

Dat verklaart veel

Bedankt om te delen want ik was daar toch ook over aan het twijfelen. Maar de beelden zijn overduidelijk.
Ik verkies toch nog liever een scherpe foto dan een beeld va 240p op snelheid

HNUFxZCb0AAK2L4

Hoe dan ook, blij dat angsthaas Tuchel de finale niet haalt.

Een foto als een bevroren moment, 1 "gestolen" frame, uit een beweging, bewijst inderdaad (& uiteraard) ook niets.

Laatst bewerkt:
Gaat dat spandoek van die Argentijnen eigenlijk nog een serieus staartje krijgen?

Zou weer typisch zijn van niet. Jaren spelers gele kaarten aansmeren omdat ze hun truitje uittrekken, want daar zouden wel eens politieke boodschappen onder kunnen staan. En hier dan geen consequenties aan vasthangen. :)

En dan heb ik het nog niet over hoe ieder shirt ontwerp wordt gestript van ieder weinig controversieel stuk tekst.

Naar het schijnt krijgen President Milei en King Charles voor aftrap van de finale een FIFA Peace Price...

Waarom kreeg Zwane dan wel rood na een VAR interventie?
andere match, andere ref , andere Var, andere situatie,…

Waarom kreeg de speler van Iran geen rood voor zijn noppen op de kuit tegen Belgie. Waarom Bellingham geen rood voor zijn slag na de match tegen Argentinië, waarom Paraguay geen 11 rode kaarten tegen Frankrijk?

Terug
Bovenaan