Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Opiniepeiling gesloten .
En onze Filip schrijft nog eens een liefdesbrief, tjonge....

Weet je wat je doet? Deel het nog meer, zodat het artikel nog meer clicks krijgt en zijn bazen nog meer het idee krijgen dat hij goed werk levert dat veel interesse opwekt.

Oh wait...

Buiten de makkelijkste route naar de finale en het continu op zak houden van kaarten Lionel 🤪

Hij doet het toch weer met 2 assists, verdiend gewonnen. 39 jaar oud, 8 goals en 4 assists op dit wk. Zal toch speler van het tornooi worden. Verdiend gewonnen, engeland gewoon slecht na die 1 - 0.

Als barca fan een droomfinale, ik gun het beide landen om kampioen te worden, messi net iets meer, met dat het zn laatste wk is.

Weinig sympathie voor ploegen die wel kunnen maar niet willen voetballen tenzij het moet, als ze achter staan. Dan nog match begonnen met vuile fouten om tegenstander uit hun spel te halen. Engeland stelt ook wel niets voor atm. Messi tjah, speelt goed maar toch snap ik niet hoe die nog zo snel is in zijn acties.

yF0fXhF.png

Tsja, zegt genoeg zeker.

Wat is er mis met dit artikel?

Je kan toch alleen maar superlatieven hebben over wat hij presenteert op 39 jarige leeftijd?

Ik ben geen Messi fan maar wat hij hier presteerde is toch ongezien, nu de finale gun het beide ploegen.

Terecht natuurlijk.

De ALLERGROOTSTE allertijden.

Blijkbaar 7% na de hydration break

Ik snap Tuchel totaal niet. Eerste helft was Messi onzichtbaar omdat ie veel te ver van de goal in balbezit kwam en vaak puur op fysiek afgestopt werd. Gaat Tuchel na de 1-0 met 10 verdedigers spelen zodat Messi voor de baklijn altijd de bal krijgt, waar ie dodelijk is. Om hem dan ook nog eens telkens ruimte te geven voor de voorzet. Idem 1e goal van Fernandez.

Onbegrijpelijk slechte tactiek en uitvoering.

Argentinië verdiende winnaar.

Maar iemand die kan aanduiden waarom de 2-1 van Argentinië niet afgekeurd geweest is en die van Egypte wel ? Messi staat toch op de voet van Spence ? (Omdat Spence niet is gaan liggen ?)

*Ik weet dat Spence last heeft aan zijn andere voet ? Maar hij verliest zijn evenwicht door het contact aan daardoor last van zijn andere voet.

Mocht die afgekeurd zijn grote kans dat Argentinië toch nog ging doorgaan door het zwakke England, maar zou graag het verschil wel weten 😉

Laatst bewerkt:

Maar iemand die kan aanduiden waarom de 1-1 van Argentinië niet afgekeurd geweest is en die van Egypte wel ? Messi staat toch op de voet van Spence ? (Omdat Spence niet is gaan liggen ?)

*Ik weet dat Spence last heeft aan zijn andere voet ? Maar hij verliest zijn evenwicht door het contact aan daardoor last van zijn andere voet.
Dat was de 2-1

Spence stond zelfs nog te hinken van de pijn op het moment dat Messi de voorzet geeft.

De ma
Weinig sympathie voor ploegen die wel kunnen maar niet willen voetballen tenzij het moet, als ze achter staan. Dan nog match begonnen met vuile fouten om tegenstander uit hun spel te halen. Engeland stelt ook wel niets voor atm. Messi tjah, speelt goed maar toch snap ik niet hoe die nog zo snel is in zijn acties.
Ik vermoed dat moest men voetballers testen zoals wielrenners je nog wat zou vinden :p

Maar iemand die kan aanduiden waarom de 2-1 van Argentinië niet afgekeurd geweest is en die van Egypte wel ? Messi staat toch op de voet van Spence ? (Omdat Spence niet is gaan liggen ?)

Mocht die afgekeurd zijn grote kans dat Argentinië toch nog ging doorgaan door het zwakke England, maar zou graag het verschil wel weten 😉
niets aan de hand
https://www.reddit.com/r/worldcup/s/3ZLwpRDomA

Laatst bewerkt:
1784186428785.png

De kenners zijn alvast in de minderheid hier :).

(ik had zelf (weliswaar hier niet ingevuld) gegokt op Spanje-Engeland, dus zat er ook naast). Wel jammer, zitten nu in Engeland, dus ging leuk zijn om de grote finale hier te beleven.

Dit WK hebben we toch verschillende matchen gezien waarbij een coach de wedstrijd volledig uit handen geeft met zijn wissels. Koeman tegen Japan, Thiaw tegen ons, Tuchel nu tegen Argentinië.

Het is niet altijd duidelijk wanneer een trainer goed werk levert, maar het is toch altijd heel erg duidelijk wanneer ie slecht werk levert ...

Terug
Bovenaan