Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Als Spanjaard en Barça supporter had ik hier een maand geleden alleen van mogen dromen, wat een finale... Met Messi als gouden schoen, tegen weliswaar een Lamine Yamal zonder vorm, maar toch met een soort symboliek tegen elkaar op het veld.

Moest Spanje geen kampioen worden dan verzacht het de pijn weliswaar iets dat Messi nog eens kampioen wordt. Liever dat dan Engeland kampioen zien worden.

Sorry maar dit is toch wel zo, Engeland was nergens voetbal heeft gezegvierd.

Argentinië terechte winnaar en Messi toch weer bepalend
Dan heb jij de agressie van Argentinië niet gezien in de openingsminuten, veel triomf voor het voetbal is daar niet bij voor mij, eerder afschuw. Dat een partijdige fan dat door de vingers ziet kan ik begrijpen maar als professioneel commentator mag je beter doen. Filip Joos is voor mij een grote idioot, telkens opnieuw. Heeft op een WK absoluut niets te zoeken.

Tuchel verkloot het toch echt voor Engeland. Topspelers niet oproepen en dan vandaag zo een draak van een tactiek. Martinez was zelfs niet eens zo rampzalig.
Bwa, die heeft ook Naingolan thuisgelaten toen die in topvorm was en een profiel had dat je zeker kon gebruiken.

Dan heb jij de agressie van Argentinië niet gezien in de openingsminuten, veel triomf voor het voetbal is daar niet bij voor mij, eerder afschuw. Dat een partijdige fan dat door de vingers ziet kan ik begrijpen maar als professioneel commentator mag je beter doen. Filip Joos is voor mij een grote idioot, telkens opnieuw.
Ik heb wel degelijk alles gezien hoor, kaarten mochten vroeger komen.

Maar nogmaals voetbal heeft gezegvierd hier.

Zelden zo een coach, die dan nog bekend staat als een tacticus, zo veel belachelijk slechte beslissingen zien nemen op korte tijd. Hoe haal je het in je hoofd om op een gegeven moment 6 verdedigers te gaan spelen? En hoe ironisch dat je net op dat moment een type Maguire absoluut had kunnen gebruiken. Een echte leider die ze nu ook gewoon misten.

Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij hoe die tweede goal tot stand komt. MacAllister helemaal vrij aan de rand van de 16 (Enzo trouwens ook al bij de 1-1), Spence die vervolgens 0 druk zet op Messi en dan Lautaro die volledig vrijstaat tussen Konsa en Stones??? :wtf:

En dan Harry Kane, geef die man nooit een Ballon d'Or aub. Fantastische spits, misschien de beste van de wereld, maar als het om belangrijke momenten gaat dan is het gewoon verstoppertje spelen. Wat een waardeloze wedstrijd, zowaar nog slechter dan tegen Noorwegen. Een prestatie. Die had altijd gewisseld moeten worden voor Watkins, maar dan moet je misschien Rudi Garcia op de bank hebben zitten.

Je mag nog Pickford en de paal bedanken dat ze het zolang hebben kunnen rekken. Deze uitschakeling heeft Engeland enkel en alleen te danken aan hun bondscoach, wat een farce.

2de helft nog interessant voetbal
1ste helft meer geduw en getrek dan voetbal en das nog zachtjes uitgedrukt.

Engelsen verdienen er uit te liggen, na hun doelpunt hebben ze zich enkel nog gericht op verdedigen en tja dan kan niet blijven duren hé.

Krijgt dit nog een staartje? Argentijnen strooien nog wat extra zout in Engelse wonde met controversieel spandoek

Een spandoekje ontvouwen dat er nog eens op wijst dat ze 40 jaar geleden vernederd zijn geweest in een oorlog en de Falklands nog steeds niet bezitten is zout in de wonde strooien?

Nu, het was wel te denken dat er een paar onderontwikkelden mee gingen afkomen.

Terug
Bovenaan