Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Toch opvallend dat degene die het meest ragen over Barcelona op dit forum, hier ook het meest klagen over Argentinië :unsure: Ik begrijp niet goed waarom sommigen zo hard anti-Messi of anti-Ronaldo moeten zijn.

Ik kan Barcelona niet uitstaan, maar heb best wel sympathie voor Argentinië. Al van kleins af aan. En nu ook omdat Scaloni er coach is.

Koeman is twee weken terug terecht gekruisigd voor wat verdedigende ingrepen tegen ocharme Marokko, en Tuchel gaat hier zes of zeven verdedigers en KO-Kane tegen Argentinië met Messi proberen voor een klein halfuur. Ontslaan voor de persconferentie en overhandigen aan ICE, zulke dingen probeerden Wilmots en Tedesco zelfs niet.

Ik vrees toch dat het middenveld van Argentinië sterretjes gaat zien.
Goh ja, 2 passes en weer een knal op één van uw kuiten of een klets in uw nek

Eventueel Spanje wereldkampioen met 1-0
Dan zijn we eruit gegaan tegen de latere WK en de enige ploeg die er tegen konden scoren

Als je van bloed zweet en tranen spreekt, deze generatie argentijnen zijn fysiek toch echt wel monsters, zouden een moord plegen voor hun land & GOAT. Kan me niet herinneren dat de generatie van Batistuta en consoorten er zo john Terry-gewijs hun kop voor legden, pure waanzin :crazy:

Zolang Argentinië dit mag blijven doen, kan het zonder twijfel het spel van Spanje storen. Na Paraguay zeker het vuilste ploegske van het WK.

Eigen schuld, dikke bult Engeland. Was al niet geweldig, maar na die 1-0 kwam er helemaal niks meer uit. Tuchel die totaal het tij niet kan keren.

Heel de knock-out fase van Engeland was weinig indrukwekkend trouwens. Tuchel out.

Benieuwd hoe Spanje met Argentinië zal omgaan.

Terug
Bovenaan