Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp niet goed waarom sommigen zo hard anti-Messi of anti-Ronaldo moeten zijn.F*CK, exposed als RVG in disguise...En zo zal er weer een wereldkampioen zijn met een trainer met de eigen nationaliteit.
Ik vrees toch dat het middenveld van Argentinië sterretjes gaat zien.Mooie finale
Als ze eens op tijd hun kaarten krijgen wel. Anders zullen ze lang alles verbloemen met schoppen...Ik vrees toch dat het middenveld van Argentinië sterretjes gaat zien.
Goh ja, 2 passes en weer een knal op één van uw kuiten of een klets in uw nekIk vrees toch dat het middenveld van Argentinië sterretjes gaat zien.

Dank u.Hoeveel lucht gaat Vander Elst nog opzuigen fieu?
Het is nu toch niet dat Engeland zoveel minder mocht, die deden toch ook gewoon mee.Zolang Argentinië dit mag blijven doen, kan het zonder twijfel het spel van Spanje storen. Na Paraguay zeker het vuilste ploegske van het WK.
Met 2 de eerste helft niet gezien preciesHet is nu toch niet dat Engeland zoveel minder mocht, die deden toch ook gewoon mee.
Tweede helft was gelukkig beter dan de eerste, meer voetbal en minder fouten gezien.Zolang Argentinië dit mag blijven doen, kan het zonder twijfel het spel van Spanje storen. Na Paraguay zeker het vuilste ploegske van het WK.
Ook in de eerste deden de Engelsen duchtig mee. Argentinië wel iets straffer, dat kloptMet 2 de eerste helft niet gezien precies