Knockouts: Kwartfinales

Ik wil het Argentinie wel zien doen tegen een stuggere, kwalitatievere tegenstander.

Met alle respect, Jordanie, Algerije, Oostenrijk, Kaapverdie, Egypte, dat zijn geen graadmeters voor een ploeg die titelambities heeft.

Et voila, tenzij de VRT heel selectief de beelden geselecteerd heeft voor de samenvatting, was Argentinie nergens op aanvallend vlak tot aan de rode kaart van de Zwitsers. Messi helemaal niet gezien eigenlijk.
Embolo boort eigenhandig een Zwitserse halve finale de grond in, wat een idioot.

Wat bezielde EMbolo inderdaad, godmiljaar. Beetje olie op het vuur bij de conspiracy boys en ondanks dat ik zelf ook wel flink wat favoritisme zie bij Argentinië klasseer ik dit onder 'achterlijkheden onder druk'.

Iedereen heeft wel zo een momentje in zijn leven waarbij hij vlak voor het slapengaan even aan denkt om dan 5-10 seconden te cringen. Die knul gaat dat maal 5000 hebben +-.

Donkere huid dus die gaat voo de komende 20 jaar ook niet meer vredig op een terrasje in Zwitserland kunnen zitten.

Terug
Bovenaan