The Road to the World Cup 2026

Daarom dat Olise speler v/h seizoen heeft gewonnen?

Indien Frankrijk het WK wint dan is de Gouden Bal gewoon voor Olise hoor, of eventueel zelfs Mbappé maar dan gaat die sowieso wel ook topschutter moeten worden.
In 2014 is Di Maria ook tot Argentijn van het jaar uitgeroepen. Terwijl Messi net de prijs cadeau kreeg voor beste speler op het wk.
Wie is waar geëindigd toen in de Ballon dor ranking?

Gewoon al het feit dat Frankrijk 3 spelers heeft die eigenlijk kans maken op de Ballon d'Or... Zitten wij eigenlijk in een Franse gouden generatie?
Ja en nee. "Probleem" is dat Frankrijk al jaren belachelijk goeie voetballers blijft voortbrengen, dus wat is dan een gouden generatie? Vooraan beleven ze absoluut een gouden generatie, al was die in 2018 ook al heel sterk (en daar zat Mbappé toen ook al bij). Maar die voorhoede van Mbappé, Dembele en Olise waar ze dan ook nog eens Barcola, Doué, Cherki, ... kunnen brengen, dat is krankzinnig. Dat is voor mij te vergelijken met Brazilië 2002. Maar als ik nu nog eens terugkijk naar hun ploeg uit 2018, dan had je daar een middenveld met Pogba en Kanté in hun prime. Dat is voor mij toch nog een serieus niveau hoger dan wat ze nu kunnen opstellen. En ook hun achterhoede schat ik net iets hoger in dan de huidige, met uitzondering van Saliba en misschien Koundé.

In 2014 is Di Maria ook tot Argentijn van het jaar uitgeroepen. Terwijl Messi net de prijs cadeau kreeg voor beste speler op het wk.
Wie is waar geëindigd toen in de Ballon dor ranking?
Ronaldo heeft in 2014 de Ballon d'Or gewonnen? :unsure: Wat hebben die overige twee prijzen daarmee te maken?

Jij zegt dat de prestaties van Kane unmatched zijn, dat lijkt me nogal gek als Olise (uit hetzelfde team notabene) de prijs wint van speler v/h seizoen hè.

De Ballon d'Or van dit jaar gaat 9/10 trouwens komen uit het winnende land. Tenzij Marokko of België opeens het WK zou winnen, maar dat lijkt me niet echt realistisch.

Frankrijk = Olise of Mbappe
Engeland = Kane
Spanje = Yamal
Argentinië = Messi

Ronaldo heeft in 2014 de Ballon d'Or gewonnen? :unsure: Wat hebben die overige twee prijzen daarmee te maken?

Jij zegt dat de prestaties van Kane unmatched zijn, dat lijkt me nogal gek als Olise (uit hetzelfde team notabene) de prijs wint van speler v/h seizoen hè.

De Ballon d'Or van dit jaar gaat 9/10 trouwens komen uit het winnende land. Tenzij Marokko of België opeens het WK zou winnen, maar dat lijkt me niet echt realistisch.

Engeland = Kane
Spanje = Yamal
Argentinië = Messi
Ik zeg dat ze unmatched zijn en ik leg ook uit waarom hij dat net meer verdienen zal voor mij. Work ethiek.

En dat is niet "gek" aangezien ie op 73 goals zit en 8 assist in 63 wedstrijden. Dat zijn gewoon feiten. Die heeft een serieus boerenjaar waar Olise nog ver van af zit.

Engeland = Kane
Spanje = Yamal
Argentinië = Messi
Ik zou Dembélé toch ook bij Frankrijk zetten hoor. Toch ook al erg belangrijk geweest dit WK, en heeft de CL gewonnen.
Als Noorwegen het WK wint, zet Haaland dan maar op stip op 1 voor de Gouden Bal.

Ik zou Dembélé toch ook bij Frankrijk zetten hoor. Toch ook al erg belangrijk geweest dit WK, en heeft de CL gewonnen.
Als Noorwegen het WK wint, zet Haaland dan maar op stip op 1 voor de Gouden Bal.
Dembele heeft verre van de statistieken van vorig jaar en is ook een tijd geblesseerd geweest. Lijkt me sterk dat die de Ballon d'Or gaat pakken boven Olise als Frankrijk het WK wint. Maar het zou zeker kunnen met de CL erbij.

Terug
Bovenaan