Kleine Finale - Frankrijk vs Engeland - 18/07/2026 23h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    28
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik ga hier toch voor Frankrijk. 4-2 ofzo.

Vaak zijn die kleine finales toch wat meer 'open' wedstrijden, omdat er niet heel veel meer op het spel staat. Ik denk dat de pure kwaliteit dus komt bovendrijven in deze wedstrijd en dat de sterren van Frankrijk toch nog iets willen goedmaken. Mbappe zal ongetwijfeld ook nog wel topschutter willen proberen worden.

PS: om @brandon te plezieren kan je eenmaal je gestemd hebt NIET meer je stem wijzigen. So choose wisely...
Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaan :biglaugh: )
This poll will close: 19 Jul 2026 at 12:12. :oink:

Dat je uw stem kan wijzigen, was mijn issue niet meteen. Dat je nog kon stemmen/stem wijzigen tijdens (en vooral ná) de wedstrijd vond ik wel frappant... (Vóor de halve finale Spanje - Frankrijk begon had Spanje 6 stemmen, uiteindelijk is dat naar 34 gegaan :biglaugh: )
This poll will close: 19 Jul 2026 at 12:12. :oink:

Je kan enkel het aantal dagen ingeven, dus ofwel 18 juli 12:12 ofwel 19 juli 12:12. Gelet op blessures lijkt het me onnozel om reeds 12h voor de wedstrijd een poll te sluiten.

Terug
Bovenaan